Carti diverse
- 145 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
- Filtre:
- General
- În stoc (6)
- Toate produsele (145)
- Promoții (130)
- Recomandate (10)
- Editura
- TREI (3)
- POLIROM (16)
- CORINT (1)
- BUSINESSTECH (5)
- C.H.BECK (1)
- HUMANITAS (1)
- RAO GRUP EDITORIAL (1)
- METEOR PRESS (3)
- UNIVERSITARA (7)
- ALL (9)
- ALL. (1)
- ARIADNA 98 (1)
- BRANDBUILDERS (22)
- PUBLICA (20)
- RENTROP SI STRATON (6)
- TRITONIC (1)
- AMALTEA (5)
- ANTET (1)
- ASAB (1)
- CAROL DAVILA (3)
- CODECS (1)
- CURTEA VECHE (5)
- DIDACTICA SI PEDAGOGICA (1)
- ECONOMICA (8)
- EVRIKA PUBLISHING (3)
- IRECSON (1)
- MOROSAN (1)
- NICULESCU (3)
- PRO UNIVERSITARIA (1)
- TEORA (6)
- TOC (2)
- URANUS (4)
- ROSETTI INTERNATIONAL (1)
- An publicare
- 2019 (1)
- 2018 (7)
- 2017 (5)
- 2015 (2)
- 2014 (2)
- 2013 (6)
- 2012 (3)
- 2011 (13)
- 2010 (13)
- 2009 (7)
- 2008 (19)
- 2007 (9)
- 2006 (19)
- 2005 (11)
- 2004 (5)
- 2003 (5)
- 2002 (3)
- 2000 (1)
Editura: BRANDBUILDERS - 2008
- promoție
Viitorul apartine companiilor mici. 183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri.,, Obligatoriu de citit! Daca vrei sa iesi in evidenta, asculta sfaturile lui Seth. Iti vor schimba pur si simplu » ...mai mult
Editura: ALL - 2008
- promoție
MARKETINGUL LOCAL Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce » ...mai mult
Editura: ALL - 2008
- promoție
PREZENTAREA IN BUSSINES. Cum sa-ti prezinti cu succes compania si oferta. Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii? si managerii principali? au perioade de concentrare a atentiei mai mici » ...mai mult
Autor(i): Jim Blythe
Editura: RENTROP SI STRATON - 2005
Foloseste "bumerangul" prin care trimiti valoare clientilor si reprimesti valoare prin actiunile lor.
"Bumerangul" este chiar marketingul necesar produselor/serviciilor pe care le vinzi/promovezi. Secretul » ...mai mult
Autor(i): Dumitru Porojan, Bogdan Ciocănel
Editura: IRECSON - 2007
Bazele sondajului - Dumitru Porojan, Bogdan Ciocănel. Ce înseamnă o informaţie de calitate? Este acea informaţie care ne este într-adevăr utilă, acea informaţie care ne ajută să luăm cele mai » ...mai mult
Autor(i): Nicolas Caron
Editura: POLIROM - 2008
- promoție
Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint » ...mai mult
Autor(i): Boboc Ion
Editura: UNIVERSITARA - 2006
- promoție
Marketing politic şi consultanţă guvernamentală - Boboc Ion. MARKETING POLITIC.
Lucrarea "Marketing politic şi consultanţă guvernamentală" se ocupă de problema consultanţei guvernamentale, » ...mai mult
Autor(i): Diaconescu Mihai
Editura: UNIVERSITARA
- promoție
Marketing Agroalimentar - Diaconescu Mihai. MARKETING AGROALIMENTAR. Se adresează studenţilor de la facultăţile de marketing precum si specialiştilor si lucrătorilor din acest domeniu.
Noi vă recomandăm!


Editura: UNIVERSITARA - 2005
- promoție
Cercetări şi modelări de marketing - Metode cantitative în cercetarea pieţei - Săvoiu Gheorghe, Grigorescu Remus. CERCETARI SI MODELARI DE MARKETING. Bazată pe analize, pe informaţia de statistică » ...mai mult
Autor(i): George Alin Popescu
Editura: TEORA - 2007
- promoție
WEBMARKETING IN ROMANIA Despre carte Nu va temeti, nu avem de-a face cu inca o lucrare tehnica despre Web, browser, HTML, hosting s.a.m.d. Dimpotriva, veti descoperi pe parcursul cartii ceea ce autorul » ...mai mult
Editura: URANUS - 2008
- promoție
Marketingul afacerilor publice si private.Adriana Grigorescu Constantin Bob Emilian Dobrescu.Marketingul afacerilor publice si private.
Autor(i): Bogdan Vasile Nichifor,
Editura: URANUS - 2008
- promoție
Publicitatea internationala-intre standardizare si adaptare.Bogdan Vasile Nichifor.Publicitatea internationala-intre standardizare si adaptare
Autor(i): David A. Aaker
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului » ...mai mult
Autor(i): Al Ries | Laura Ries
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:
- Cum iti transformi » ...mai mult
Autor(i): STEVEN A. MICHAELSON
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta » ...mai mult
Autor(i): Paco Underhill
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta » ...mai mult
Promo non-stop!


Autor(i): Marti Barletta
ISBN: 978-973-1740-04-1
Editura: BRANDBUILDERS - 2007
- promoție
Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe » ...mai mult
Autor(i): Joe Marconi
Editura: POLIROM - 2007
- promoție
Ghid practic de relatii publice Prezentare: Traducere de Camelia Cmeciu. Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza strategii, solutioneaza probleme si asigura o » ...mai mult
Autor(i): Al Ries & Laura Ries
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta”
BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD.
Este de ajuns » ...mai mult
Autor(i): Philip Kotler
ISBN: 973-86481-1-4
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
"Kotler despre marketing” ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul » ...mai mult
Editura: BRANDBUILDERS - 2010
- promoție
Prezentare: Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." » ...mai mult
Autor(i): Luke Sullivan
ISBN: 973-86481-4-9
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
"Intr-o lume a advertisingului plina cu buni de gura, mai capabili sa pregateasca un pranz decat sa scrie reclame stralucite, Luke Sullivan este exceptia. Iata, in sfarsit, un manual pentru cineva care » ...mai mult
Autor(i): Jon Steel
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising."
JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, » ...mai mult
Autor(i): Al Ries & Laura Ries
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul » ...mai mult
- 73 - 96 din 145 produse
- Produse pe pagină