• Carti diverse

  • 145 cărți
Paturi de imprumut. Confesiuni nechibzuite despre hoteluri, ponturi si asa-zisa ospitalitate
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2013
  • promoție
Sa lasati bacsis intotdeauna. Daca nu faceti asta, purtati-va foarte frumos. Iar daca nu reusiti sa faceti nici una, nici alta ar trebui sa va ganditi serios sa schimbati periuta de dinti in fiecare » ...mai mult
35,40 lei
PRP: 43,70 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
A vinde e omeneste. Adevarul surprinzator despre cum sa-i convingi pe ceilalti
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2013
  • promoție
A vinde e omeneste este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank. „Vanzari? Bleah. Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie » ...mai mult
42,77 lei
PRP: 52,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam
Editura: PUBLICA - 2013
  • promoție
„Anul trecut am hotarat sa ma supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotarat sa nu mai cumpar niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus sa folosesc in continuare obiectele » ...mai mult
49,90 lei
PRP: 61,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing direct (poket)
Editura: ALL - 2013
  • promoție
Era publicitatii in masa s-a incheiat. Alternativa de succes este acum marketingul direct. Orice companie poate castiga astfel noi clienti profitabili si ii poate pastra pe cei deja existenti. Prin intermediul » ...mai mult
12,26 lei
PRP: 16,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cum sa vinzi un elefant albastru. Afla ce-si doresc cu adevarat consumatorii
Editura: CURTEA VECHE - 2012
  • promoție
 Cum sa vinzi un elefant albastru. Afla ce-si doresc cu adevarat consumatorii Produsele cu adevarat speciale si succesul de lunga durara nu se obtin cu ajutorul focus grupurilor! Iar daca te bazezi, » ...mai mult
11,43 lei
PRP: 16,10 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Adland. Istoria universala a publicitatii - Mark Tungate
Autor(i):
Editura: HUMANITAS - 2012
  • promoție
„Publicitatea este extrem de interesanta acum pentru ca nimeni nu stie cum va evolua. Multe dintre agentiile descrise in aceste pagini pot fi inca privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. Viitorul » ...mai mult
34,86 lei
PRP: 41,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing international. Teorie si practica (Coordonator, Nicolae Al. Pop)
Autor(i):
Editura: URANUS - 2011
  • promoție
Dinamismul schimbarilor consemnate de nevoile purtatorilor cererii, convergenta pietelor si a tehnologiilor, estomparea granitelor fizice intre state sub imperiul proliferarii comunicarii in spatiul virtual, » ...mai mult
45,86 lei
PRP: 50,40 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Tactici si metode pentru... Succes in tranzactii - Pascal Py
Autor(i):
Editura: RENTROP SI STRATON - 2011
  • promoție
"Publicul trebuie tratat ca o femeie. Nu trebuie sa i se spuna nimic din ceea ce nu ar dori sa auda." Goethe Arta finalizarii vanzarii sau a closingului este un moment delicat si dificil, » ...mai mult
19,62 lei
PRP: 22,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
Tactici si metode pentru... Acord in negociere
Autor(i):
Editura: RENTROP SI STRATON - 2008
  • promoție
Tactici si metode pentru acord in negociere sau"a sti sa vinzi pretul si conditiile" Sa derulezi pana la capat procesul intrevederii de vanzare fara sa fie pusa problema pretului este dificil. Momentul » ...mai mult
21,80 lei
PRP: 24,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Scopul. Un proces al imbunatatirii continue
Editura: TOC - 2011
In cartea,, Scopul. Un proces al imbunatatirii continue" dr. Goldratt prezinta solutionarea logica paractica a unui sir de probleme care privesc opt functii de baza ale oricarei intreprinderi: Procesele » ...mai mult
109,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Scopul 2. Nu este vorba de noroc
Editura: TOC - 2011
,, Scopul 2", continuare a volumul,, Scopul", este o carte despre fenomenul,, nu este vorba de noroc". Cum sa faci fata unei provocari, cum sa transformi trei firme aproape falimentare intr-o mina de aur » ...mai mult
109,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv
Autor(i):
Editura: ALL - 2008
  • promoție
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct » ...mai mult
32,63 lei
PRP: 44,70 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Managemetul stresului
Editura: ALL - 2011
  • promoție
Relaxarea ne ajuta sa luptam impotriva stresului. Pe de alta parte, stresul cronic nu poate fi combatut prea usor. Trebuie sa invatam sa fim mai relaxati. Prevenirea este decisiva.   invatati sa » ...mai mult
12,26 lei
PRP: 16,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Relatii publice
Autor(i):
Editura: ALL - 2010
  • promoție
Doriti sa se vorbeasca despre firma dumneavoastra in mijloacele de comunicare?  Doriti sa dialogati cu jurnalistii? Atunci, cititi aceasta carte! Veti afla, intr-un mod practic si intr-o prezentare » ...mai mult
12,26 lei
PRP: 16,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2011
  • promoție
In lucrarea - Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi » ...mai mult
42,77 lei
PRP: 52,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Un IQ financiar mai bun. Cum sa-ti folosesti banii mai cu cap
Editura: CURTEA VECHE - 2011
  • promoție
„Aceasta carte nu contine sfaturi financiare. Dar te ajuta sa devii mai inteligent in plan financiar, asa incat sa poti intelege informatiile pe care le primesti si sa-ti gasesti propria cale spre nirvana » ...mai mult
35,78 lei
PRP: 50,40 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Promo non-stop!
Crescuti digital. Generatia Net iti schimba lumea
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2011
  • promoție
Este foarte posibil sa cunoasteti persoane cu varsta intre unsprezece si treizeici de ani. I-ati vazut facand cinci lucruri deodata: trimitand mesaje prietenilor,„downloadand” muzica,„uploadand” » ...mai mult
53,46 lei
PRP: 66,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2011
  • promoție
Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa » ...mai mult
34,91 lei
PRP: 43,10 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
In retea - De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2011
  • promoție
Afacerile traditionale urmeaza o formula simpla: crearea unui produs sau a unui serviciu, vanzarea acestuia si incasarea banilor. Insa in ultimii cativa ani, a prins contur un model fundamental diferit » ...mai mult
42,77 lei
PRP: 52,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Buyology. Adevaruri si minciuni despre motivele pentru care cumparam
Editura: PUBLICA - 2011
  • promoție
Cat de multe stim despre motivele pentru care cumparam? Ce ne influenteaza cu adevarat in talmes-balmesul mesajelor din lumea actuala? In Buyology, Martin Lindstrom ne prezinta descoperirile uimitoare » ...mai mult
42,77 lei
PRP: 52,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Numerati. Fa cunostinta cu Numerati, ei deja te cunosc
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2011
  • promoție
Numerati. Fa cunostinta cu Numerati, ei deja te cunosc de Stephen Baker. In fiecare zi, lasam urme lungi de informatii personale doar prin simplul fapt ca traim in lumea moderna. Dam click pe pagini de » ...mai mult
44,39 lei
PRP: 54,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Descopera-ti punctele forte in vanzari
Autor(i):
Editura: ALL. - 2010
O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250. 000 de agenti de vanzari si 25. 000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup. Spulberand cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, » ...mai mult
22,40 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Efectul de halou. Si alte opt iluzii economice care ii induc in eroare pe manageri
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Efectul de halou continua Colectia de Leadership, un proiect realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic. Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile » ...mai mult
44,39 lei
PRP: 54,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noile reguli de marketing si PR
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Noile reguli de marketing si PR de Meerman David Scott. Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat » ...mai mult
49,90 lei
PRP: 61,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc