Carti diverse
- 145 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
- Filtre:
- General
- În stoc (6)
- Toate produsele (145)
- Promoții (130)
- Recomandate (10)
- Editura
- TREI (3)
- POLIROM (16)
- CORINT (1)
- BUSINESSTECH (5)
- C.H.BECK (1)
- HUMANITAS (1)
- RAO GRUP EDITORIAL (1)
- METEOR PRESS (3)
- UNIVERSITARA (7)
- ALL (9)
- ALL. (1)
- ARIADNA 98 (1)
- BRANDBUILDERS (22)
- PUBLICA (20)
- RENTROP SI STRATON (6)
- TRITONIC (1)
- AMALTEA (5)
- ANTET (1)
- ASAB (1)
- CAROL DAVILA (3)
- CODECS (1)
- CURTEA VECHE (5)
- DIDACTICA SI PEDAGOGICA (1)
- ECONOMICA (8)
- EVRIKA PUBLISHING (3)
- IRECSON (1)
- MOROSAN (1)
- NICULESCU (3)
- PRO UNIVERSITARIA (1)
- TEORA (6)
- TOC (2)
- URANUS (4)
- ROSETTI INTERNATIONAL (1)
- An publicare
- 2019 (1)
- 2018 (7)
- 2017 (5)
- 2015 (2)
- 2014 (2)
- 2013 (6)
- 2012 (3)
- 2011 (13)
- 2010 (13)
- 2009 (7)
- 2008 (19)
- 2007 (9)
- 2006 (19)
- 2005 (11)
- 2004 (5)
- 2003 (5)
- 2002 (3)
- 2000 (1)
Autor(i): Jacob Tomsky
Editura: PUBLICA - 2013
- recomandat
- promoție
Sa lasati bacsis intotdeauna. Daca nu faceti asta, purtati-va foarte frumos. Iar daca nu reusiti sa faceti nici una, nici alta ar trebui sa va ganditi serios sa schimbati periuta de dinti in fiecare » ...mai mult
Autor(i): Daniel Pink
Editura: PUBLICA - 2013
- promoție
A vinde e omeneste este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank.
„Vanzari? Bleah. Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie » ...mai mult
Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: PUBLICA - 2013
- promoție
„Anul trecut am hotarat sa ma supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotarat sa nu mai cumpar niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus sa folosesc in continuare obiectele » ...mai mult
Autor(i): Wolf R. Hirschmann
Editura: ALL - 2013
- promoție
Era publicitatii in masa s-a incheiat. Alternativa de succes este acum marketingul direct. Orice companie poate castiga astfel noi clienti profitabili si ii poate pastra pe cei deja existenti. Prin intermediul » ...mai mult
Autor(i): Howard R. Moskowitz
Editura: CURTEA VECHE - 2012
- promoție
Cum sa vinzi un elefant albastru. Afla ce-si doresc cu adevarat consumatorii
Produsele cu adevarat speciale si succesul de lunga durara nu se obtin cu ajutorul focus grupurilor! Iar daca te bazezi, » ...mai mult
Autor(i): Mark Tungate
Editura: HUMANITAS - 2012
- promoție
„Publicitatea este extrem de interesanta acum pentru ca nimeni nu stie cum va evolua. Multe dintre agentiile descrise in aceste pagini pot fi inca privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. Viitorul » ...mai mult
Autor(i): Nicolae Al. Pop
Editura: URANUS - 2011
- promoție
Dinamismul schimbarilor consemnate de nevoile purtatorilor cererii, convergenta pietelor si a tehnologiilor, estomparea granitelor fizice intre state sub imperiul proliferarii comunicarii in spatiul virtual, » ...mai mult
Autor(i): Pascal Py
Editura: RENTROP SI STRATON - 2011
- promoție
"Publicul trebuie tratat ca o femeie.
Nu trebuie sa i se spuna nimic din ceea ce nu ar dori sa auda."
Goethe
Arta finalizarii vanzarii sau a closingului este un moment delicat si dificil, » ...mai mult
Noi vă recomandăm!


Autor(i): Pascal Py
Editura: RENTROP SI STRATON - 2008
- promoție
Tactici si metode pentru acord in negociere sau"a sti sa vinzi pretul si conditiile"
Sa derulezi pana la capat procesul intrevederii de vanzare fara sa fie pusa problema pretului este dificil. Momentul » ...mai mult
Autor(i): Eliyahu M Goldratt
Editura: TOC - 2011
In cartea,, Scopul. Un proces al imbunatatirii continue" dr. Goldratt prezinta solutionarea logica paractica a unui sir de probleme care privesc opt functii de baza ale oricarei intreprinderi:
Procesele » ...mai mult
Autor(i): Eliyahu M Goldratt
Editura: TOC - 2011
,, Scopul 2", continuare a volumul,, Scopul", este o carte despre fenomenul,, nu este vorba de noroc". Cum sa faci fata unei provocari, cum sa transformi trei firme aproape falimentare intr-o mina de aur » ...mai mult
Autor(i): Merlin Stone
Editura: ALL - 2008
- promoție
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct » ...mai mult
Autor(i): Jorg-Peter Schroder
Editura: ALL - 2011
- promoție
Relaxarea ne ajuta sa luptam impotriva stresului. Pe de alta parte, stresul cronic nu poate fi combatut prea usor. Trebuie sa invatam sa fim mai relaxati. Prevenirea este decisiva.
invatati sa » ...mai mult
Autor(i): Karl Fronlich
Editura: ALL - 2010
- promoție
Doriti sa se vorbeasca despre firma dumneavoastra in mijloacele de comunicare?
Doriti sa dialogati cu jurnalistii?
Atunci, cititi aceasta carte!
Veti afla, intr-un mod practic si intr-o prezentare » ...mai mult
Autor(i): Tahsin Yucel
Editura: PUBLICA - 2011
- recomandat
- promoție
In lucrarea - Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi » ...mai mult
Autor(i): Robert T. Kiyosaki
Editura: CURTEA VECHE - 2011
- recomandat
- promoție
„Aceasta carte nu contine sfaturi financiare. Dar te ajuta sa devii mai inteligent in plan financiar, asa incat sa poti intelege informatiile pe care le primesti si sa-ti gasesti propria cale spre nirvana » ...mai mult
Promo non-stop!


Autor(i): Don Tapscott
Editura: PUBLICA - 2011
- promoție
Este foarte posibil sa cunoasteti persoane cu varsta intre unsprezece si treizeici de ani. I-ati vazut facand cinci lucruri deodata: trimitand mesaje prietenilor,„downloadand” muzica,„uploadand” » ...mai mult
Autor(i): Hamish Pringle
Editura: POLIROM - 2011
- promoție
Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa » ...mai mult
Autor(i): Lisa Gansky
Editura: PUBLICA - 2011
- recomandat
- promoție
Afacerile traditionale urmeaza o formula simpla: crearea unui produs sau a unui serviciu, vanzarea acestuia si incasarea banilor. Insa in ultimii cativa ani, a prins contur un model fundamental diferit » ...mai mult
Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: PUBLICA - 2011
- promoție
Cat de multe stim despre motivele pentru care cumparam? Ce ne influenteaza cu adevarat in talmes-balmesul mesajelor din lumea actuala? In Buyology, Martin Lindstrom ne prezinta descoperirile uimitoare » ...mai mult
Autor(i): Stephen Baker
Editura: PUBLICA - 2011
- promoție
Numerati. Fa cunostinta cu Numerati, ei deja te cunosc de Stephen Baker. In fiecare zi, lasam urme lungi de informatii personale doar prin simplul fapt ca traim in lumea moderna. Dam click pe pagini de » ...mai mult
Autor(i): Benson Smith
Editura: ALL. - 2010
O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250. 000 de agenti de vanzari si 25. 000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup. Spulberand cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, » ...mai mult
Autor(i): Phil Rosenzweig
Editura: PUBLICA - 2010
- promoție
Efectul de halou continua Colectia de Leadership, un proiect realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic.
Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile » ...mai mult
Autor(i): Meerman David Scott
Editura: PUBLICA - 2010
- recomandat
- promoție
Noile reguli de marketing si PR de Meerman David Scott. Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat » ...mai mult
- 25 - 48 din 145 produse
- Produse pe pagină