Tratate
- 6 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
- Filtre:
- General
- În stoc (1)
- Toate produsele (6)
- Promoții (2)
- Editura
- An publicare
- 2013 (1)
- 2008 (2)
- 2007 (2)
- 2006 (1)
Autor(i): Maria Ioncica
Editura: URANUS - 2006
- promoție
Economia serviciilor. Abordari teoretice si implicatii practice, autor Maria Ioncica.
CUPRINS
Prefata 18
1. Continutul, caracteristicile si tipologia serviciilor I 9 1. 1. Conceptele d
22,49 lei
PRP: 24,99 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Graham Lee
Editura: CODECS - 2008
Coaching pentru lideri - De la dezvoltarea personala la performanta organizationala. Coachingul pentru lideri urmareste sa-i ajute pe managerii de la toate nivelurile sa se inteleaga pe ei insisi mai bine, » ...mai mult
Autor(i): Tim Breithaupt
Editura: CODECS - 2007
Zece pasi spre succesul in vanzari (Tim Breithaupt, C. G. A. H).
Construita in jurul Modelului Secvential al Vanzarii si impletind creativ logica cu simplitatea si umorul, cartea "Zece pasi spre succesul » ...mai mult
Autor(i): Alain Cardon
Editura: CODECS - 2007
Analiza tranzactionala (Alain Cardon, Vincent Lenhardt).
Analiza tranzactionala este un limbaj de comunicare simplu, clar si eficace si un instrument de analiza si schimbare. Dar atentie, ea nu ofera » ...mai mult
Autor(i): Lazar Cistelecan
Editura: EDITURA ACADEMIEI ROMANE - 2013
- promoție
La orizontul anilor '90, in valtoarea zbuciumatelor transformari, in plan politic, economic si social, din tara noastra, sectorul asigurarilor - monopol de stat, timp de patru decenii - isi afirma noile » ...mai mult
Autor(i): Michael J. Thomas
Editura: CODECS - 2008
Manual de Marketing (Michael J. Thomas). Marketingul inseamna servicii catre clienti intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor de marketing. Manualul » ...mai mult
- 1 - 6 din 6 produse
- Produse pe pagină