• Cursuri

  • 69 cărți
Experienta face diferenta. Marketing de proximitate in era Milenialilor si acomunicatiilor mobile de Doru Supeala
Autor(i):
Editura: LIBRIS EDITORIAL - 2017
De la Marketing la Rightketing As vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile » ...mai mult
39,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Growth Hacker in Marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii de Ryan Holiday
-10%
Autor(i):
Editura: ACT SI POLITON - 2018
  • promoție
„In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare.” - Alex Korchinski, » ...mai mult
21,60 lei
24,00 lei (-10%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Planul de marketing, de la obiective la rezultate de Iuliana Petronela Gardan
-23%
Editura: UNIVERSITARA - 2017
  • promoție
Dinamica accelerata a mediului de marketing coroborata cu dificultatile din ce in ce mai mari legate de prognozarea evolutiei acestuia dau nastere la situatii in care managementul companiilor nu reuseste » ...mai mult
26,95 lei
35,00 lei (-23%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Gestiunea fortelor de vanzare (Mihai Papuc)
-23%
Autor(i):
Editura: UNIVERSITARA
  • promoție
Anul aparitiei: 2010 Nr. pagini: 147
15,40 lei
20,00 lei (-23%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
CSR vector. Decizii. Decizii. Decizii. Cum alegi sa cresti?
-10%
Autor(i):
  • promoție
"CSR-ul" va deveni in urmatorii ani o disciplina axata pe riscuri, care estimeaza valoarea financiara reala a reputatiei. Companiile e bine sa regandeasca maniera in care planifica dezvoltarea produselor, » ...mai mult
40,50 lei
45,00 lei (-10%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Planificarea de marketing prin exemple
-20%
Autor(i):
Editura: C.H.BECK - 2010
  • promoție
In calitatea dvs. de profesionist in marketing sau de student ocupat veti constata ca acest ghid practic de planificare de marketing, plin de informatii, este perfect pentru dvs. Scrisa intr-o maniera » ...mai mult
23,92 lei
29,90 lei (-20%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketingul serviciilor in sistemul productiei agroalimentare
-5%
Autor(i):
Editura: CERES - 2009
  • promoție
Marketingul serviciilor in sistemul productiei agroalimentare de Iulian Alecu. Descriere: Lucrarea aduce in atentia cititorilor domeniul serviciilor in sistemul productiei agroalimentare, care a cunoscut » ...mai mult
45,60 lei
48,00 lei (-5%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing, Editia a II-a
-38,4%
Editura: UNIVERSITARA - 2010
  • promoție
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si când sa facem » ...mai mult
15,40 lei
25,00 lei (-38,4%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
Comert si economie comerciala
-5%
Autor(i):
Editura: ECONOMICA - 2009
  • promoție
Cursul de Comert si economie comerciala, constituie o lucrare cu valente interdisciplinare, care prezinta comertul in toata profunzimea sa economica si stiintifica, avand ca obiectiv principal, formarea » ...mai mult
57,00 lei
60,00 lei (-5%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Patrimoniul intreprinderii. Un ghid util in contabilitatea afacerilor
-15%
Editura: AKADEMOS ART - 2010
  • promoție
Recomandat elevilor, studentilor si celor care doresc sa initieze sau sa consolideze o afacere. Cuprins: 1. Momente in devenirea contabilitatii - Scurta incursiune in istoria contabilitati » ...mai mult
17,00 lei
20,00 lei (-15%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare
-12%
Autor(i):
Editura: URANUS - 2009
  • promoție
Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare de Iuliana Cetina. Cuprins: Cuvant inainte Partea I. Marketingul serviciilor. Fundamente Capitolul 1. Introducere in marketingul serviciilor » ...mai mult
29,04 lei
33,00 lei (-12%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Management si marketing in audiovizual
-25,3%
Editura: UNIVERSITARA - 2009
  • promoție
Management si marketing in audiovizual. Prezentare - Management si marketing in audiovizual de Elisabeta Andreea Budacia. Rolul serviciilor este din ce in ce mai important in ultimele decenii, iar ponderea » ...mai mult
25,19 lei
33,72 lei (-25,3%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketingul serviciilor de sanatate
-12%
Autor(i): ,
Editura: URANUS - 2009
  • promoție
Marketingul serviciilor de sanatate. Cuprins: 1. Mrketingul serviciilor de sanatate domeniu specializat al marketingului contemporan 2. Coordonate ale pietei serviciilor de sanatate 3. Comportamentul » ...mai mult
27,28 lei
31,00 lei (-12%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Diana Magdalena Prihoanca - Televiziune. Marketing. Comunicare
-12%
Autor(i): ,
Editura: URANUS - 2008
  • promoție
Lucrarea Televiziune. Comunicare. Marketing se inscrie intr-un mod aparte in peisajul modern al teoriei si practicii marketingului din Romania, problematica abordata de autoare fiind in buna masura o oglindire » ...mai mult
21,12 lei
24,00 lei (-12%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Politici de pret
-12%
ISBN: 973-7765-32-X
Editura: URANUS - 2006
  • promoție
Cuprins: Cap. 1. Integrarea politicii de pret in cadrul procesului de planificare strategica a intreprinderii Cap. 2. Analiza factorilor ce stau la baza fundamentarii politicii de pret pe piata bunurilor » ...mai mult
18,22 lei
20,71 lei (-12,02%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Euromarketing. Editia a II-a
-12%
ISBN: 973-7765-19-2
Editura: URANUS - 2005
  • promoție
Cuprins: Cuvant introductiv (p7) Partea a I-a: FUNDAMENTE ALE EUROMARKETINGULUI (p11) Cap. 1 - Contextul aparitiei si semnificatia euromarketingului (p13) Cap. 2 - Piata unica, reflectare a aprofundarii » ...mai mult
21,10 lei
23,98 lei (-12,01%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Promo non-stop!
Metode si tehnici utilizate in cercetarile de marketing. Aplicatii
-12%
ISBN: 973-9021-23-9
Editura: URANUS - 2009
  • promoție
Cuprins: Cuvant inainte (p9) 1. Tipuri de scale. Metode de scalare (p11) 2. Metode calitative de studiere a pietei (p31) 3. Metode de obtinere a informatiilor in cercetarile de marketing (p69) 4. Metode » ...mai mult
15,35 lei
17,44 lei (-11,98%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Business to Business Marketing
-12%
ISBN: 973-9021-77-8
Editura: URANUS
  • promoție
Cuprins: Cuvant inainte (p9) 1. MARKETINGUL SI PIATA ORGANIZATIONALA (p11) 2. INTREPRINDEREA SI MEDIUL SAU EXTERN (p25) 3. CERCETAREA PIETEI ORGANIZATIONALE (p47) 4. COMPORTAMENTUL DE ACHIZITIE AL INTREPRINDERILOR » ...mai mult
17,27 lei
19,62 lei (-11,98%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Comportamentul consumatorului
-12%
ISBN: 973-7765-09-5
Editura: URANUS - 2007
  • promoție
Cuprins: Prefata (p9) Sectiunea I Comportamentul consumatorului (11) 1. Notiunea si dimensiunile comportamentului consumatorului (p13) 2. Teorii fundamentale si modele globale privitoare la comportamentul » ...mai mult
25,52 lei
29,00 lei (-12%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Virgil Balaure - Marketing. Teste - grila. Editia a IV-a revazuta si adaugita - peste 3400 intrebari din marketing
-12%
Autor(i):
Editura: URANUS - 2012
  • promoție
Prezentare - Marketing. Teste - grila de Virgil Balaure. Contine peste 3400 intrebari din marketing si disciplinele aferente. CUVANT INAINTE (p7) 1. BAZELE MARKETINGULUI (p9) 2. CERCETARI DE » ...mai mult
35,20 lei
40,00 lei (-12%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpără
Pieţe financiare
-5%
Autor(i):
ISBN: 973-590-594-9
Editura: ECONOMICA
  • promoție
14,25 lei
15,00 lei (-5%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Politici agroalimentare comparate
-5%
Autor(i):
ISBN: 9735903652
Editura: ECONOMICA
  • promoție
19,00 lei
20,00 lei (-5%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Ready for business - Pregatiti pentru afaceri
-23%
Autor(i):
Editura: UNIVERSITARA - 2009
  • promoție
Se adreseaza studentilor anului II al Facultatilor de REI si Comert, cursurile de zi si de invatamant deschis la distanta, celor care doresc sa-si perfectioneze si sa-si modernizeze cunostintele de limba » ...mai mult
20,98 lei
27,25 lei (-23,01%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Mihai Diaconescu - Marketing (Editie 2008)
-23%
Editura: UNIVERSITARA - 2008
  • promoție
Descriere: Lucrarea are la baza o ampla documentare, o analiza obiectiva si competitiva a literaturii de specialitate, a experientei practice din tara noastra si din alte tari in domeniul marketi » ...mai mult
19,25 lei
25,00 lei (-23%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Created in 0.0462 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.