NEMIRA
  • Manuale de marketing si economia serviciilor

  • 5 cărți
Analiza tranzactionala
Autor(i):
Editura: CODECS - 2007
Analiza tranzactionala (Alain Cardon, Vincent Lenhardt). Analiza tranzactionala este un limbaj de comunicare simplu, clar si eficace si un instrument de analiza si schimbare. Dar atentie, ea nu ofera raspunsuri » ...mai mult
29,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare
cumpără
Coaching pentru lideri - De la dezvoltarea personala la performanta organizationala
Autor(i):
Editura: CODECS - 2008
Coaching pentru lideri - De la dezvoltarea personala la performanta organizationala. Coachingul pentru lideri urmareste sa-i ajute pe managerii de la toate nivelurile sa se inteleaga pe ei insisi mai bine, » ...mai mult
35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Manual de Marketing
Editura: CODECS - 2008
Manual de Marketing (Michael J. Thomas). Marketingul inseamna servicii catre clienti intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor de marketing. Manualul » ...mai mult
45,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Maria Ioncica, Economia serviciilor. Abordari teoretice si implicatii practice
-14%
Autor(i):
Editura: URANUS - 2006
  • promoție
Economia serviciilor. Abordari teoretice si implicatii practice, autor Maria Ioncica. CUPRINS Prefata 18 1. Continutul, caracteristicile si tipologia serviciilor I 9 1. 1. Conceptele d
22,50 lei
26,16 lei (-13,99%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Zece pasi spre succesul in vanzari
Autor(i):
Editura: CODECS - 2007
Zece pasi spre succesul in vanzari (Tim Breithaupt, C. G. A. H). Construita in jurul Modelului Secvential al Vanzarii si impletind creativ logica cu simplitatea si umorul, cartea "Zece pasi spre succesul » ...mai mult
40,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Created in 0.1130 sec