Culegeri de probleme
- 21 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
- În stoc (2)
- Toate produsele (21)
- Promoții (13)
- Recomandate (1)
Editura
An publicare
- 2018 (3)
- 2014 (1)
- 2013 (3)
- 2012 (1)
- 2011 (1)
- 2010 (1)
- 2009 (5)
- 2008 (1)
- 2007 (1)
Autor(i): Morar Avia Carmen
Editura: ROVIMED - 2018
- promoție
Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic - marketing traditional de Avia Carmen Morar
In cadrul marilor probleme ale lumii contemporane se inscrie si optiunea omenirii - din ce in » ...mai mult
Autor(i): Morar Avia Carmen
Editura: ROVIMED - 2018
- promoție
Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie si o atitudine necesara a fi asimilata in conduita » ...mai mult
16,68 lei
19,62 lei (-14,98%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Nicoleta-Valentina Florea
Editura: C.H.BECK - 2014
- promoție
Detalii: Planul de marketing. Ghid practic.
Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci » ...mai mult
Autor(i): Morar Avia Carmen
Editura: ROVIMED - 2013
- promoție
Lucrarea“Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic– marketing traditional” vizeaza un domeniu care castiga tot mai mult teren: dezvoltarea durabila.
Tema acestei lucrari ne indeamna » ...mai mult
Autor(i): Irina Coma
Editura: RENTROP SI STRATON - 2011
- promoție
27 de trucuri si sfaturi ca sa ai profit alaturi de partenerul tau de afaceri. Ghid practic privind asocierea in participatiune.
Unde-s multi... profitul creste!
Cum sa-ti infiintezi propria asociatie » ...mai mult
Autor(i): Stoica Cristina Maria
Editura: C.H.BECK - 2010
- promoție
Lucrarea„Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii”, dedicata cursului„Cercetari de Marketing”, isi propune sa abordeze o gama larga de aplicatii specifice acestui domeniu de mare actualitate. » ...mai mult
Autor(i): Daniele Trevisani
Editura: IRECSON - 2007
Psihologia marketingului şi a comunicării. Cu o impresionantă încărcătură inovatoare, volumul abordează tema competitivităţii psihologice a produsului / serviciului şi implicaţiile practice » ...mai mult
Autor(i): Irina Bogdana Bojan
ISBN: 973-99482-5-1
Editura: DUAL TECH
Cele mai multe întreprinderi funcţionează într-un mediu economic în care schimbările, imprevizibilul şi incertitudinea reprezintă singurele certitudini. În acest mediu, una din principalele provocări » ...mai mult
Noi vă recomandăm!

Autor(i): Valentina Zaharia
Editura: PRO UNIVERSITARIA - 2018
- promoție
Facultatea de Marketing din cadrul Universitatii Crestine „Dimitrie Cantemir” organizeaza, incepand cu anul universitar 2016-2017, licenta pe plan local, ca urmare a obtinerii acreditarii dupa finalizarea » ...mai mult
Autor(i): Vadim Dumitrascu
Editura: PRO UNIVERSITARIA - 2013
- promoție
Traditional, fundamentele conceptuale ale disciplinei„Preturi si Concurenta“ sunt identificate in cadrul Microeconomiei, aceasta fiind considerata chiar o„teorie a preturilor“ intrucat se preocupa » ...mai mult
Autor(i): Morar Avia Carmen
Editura: ROVIMED - 2013
- promoție
Marketingul pro-dezvoltare durabila reprezinta cadrul de referinta in care se inscrie si lucrarea“Mixul de marketing si marketing ecologic”, ce se concentreaza asupra dezvoltarii marketingului ecologic » ...mai mult
Autor(i): Jay Conrad Levinson
Editura: BUSINESSTECH - 2012
- recomandat
- promoție
Jay Conrad Levinson, Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici - Editie complet actualizata si extinsa. La scrierea cartii au mai participat si Jeannie Levinson si Amy Levinson.
GUERRILLA » ...mai mult
Autor(i): Alexandra Zbuchea
Editura: TRITONIC - 2009
Ghid esential de promovare de Alexandra Zbuchea. Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul » ...mai mult
Autor(i): Tudor Salcudeanu
Editura: TRITONIC - 2009
Cine si-ar fi imaginat ca nu vom mai avea nevoie de cunostinte sofisticate si echipe de IT pentru a putea fi creatori de continut online, ca notiunile de divertisment, invatare, socializare, spatiu public » ...mai mult
Autor(i): Nicoleta Corbu
Editura: TRITONIC - 2009
Cartea Brandurile globale. O cercetare cros-culturala ofera o sinteza pertinenta a unui domeniu de stringenta actualitate: problematizarea comunicarii publicitare la nivel teoretic si aplicativ. Lucrarea » ...mai mult
Autor(i): Adela Rogojinaru
Editura: TRITONIC - 2009
O specializare din ce in ce mai accentuata a organizatiilor si organizarii in ansamblu face ca structurile corporative contemporane sa fie din ce mai putin factori de coeziune si din ce in mai mult cauze » ...mai mult
Promo non-stop!


Keynote Elementary. Students Book with DVD ROM
Editura NATIONAL GEOGRAPHIC LEARNING
Editura NATIONAL GEOGRAPHIC LEARNING
58,65 lei
69,00 lei (-15%)
Autor(i): Delia Balaban
Editura: TRITONIC - 2009
Activitatile din cadrul PR Trend reflecta dorinta organizatorilor de a oferi cadre de interactiune institutionale pentru specialistii din domeniul comunicarii, al relatiilor publice si al publicitatii, » ...mai mult
Autor(i): Gheorghe Orzan, Mihai Orzan
Editura: URANUS - 2008
- promoție
Cybermarketing - Gheorghe Orzan, Mihai Orzan.
16,32 lei
18,55 lei (-12,02%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
cumpărăTimp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: BMT Publishing House
Realizarea studiilor de fezabilitate şi a planurilor de afaceri reprezintă cea mai completă lucrare publicată în România pe această temă, fiind scrisă de profesionişti pentru profesionişti şi » ...mai mult
Autor(i): Iuliana Cetina
Editura: TEORA
- promoție
* bunuri materiale si servicii - analiza comparativa * coordonate ale calitatii in sectorul serviciilor * marketing intern si performanta * formarea personalului si munca in echipa * evaluarea si recompensa » ...mai mult
Autor(i): Michael E. Porter
Editura: TEORA
- promoție
Cartea de fata prezinta o serie de tehnici analitice menite sa permita unei firme se faca o analiza de ansamblu si sa previzioneze viitorul sectorului in care isi deruleaza activitatea, sa-si cunoasca » ...mai mult
- 1 - 21 din 21 produse
- Produse pe pagină
Filtrează produsele
X-General
- În stoc (2)
- Toate produsele (21)
- Promoții (13)
- Recomandate (1)
Editura
Anul publicării
- 2018 (3)
- 2014 (1)
- 2013 (3)
- 2012 (1)
- 2011 (1)
- 2010 (1)
- 2009 (5)
- 2008 (1)
- 2007 (1)