• Culegeri de probleme

  • 21 cărți
Psihologia marketingului şi a comunicării
Editura: IRECSON - 2007
Psihologia marketingului şi a comunicării. Cu o impresionantă încărcătură inovatoare, volumul abordează tema competitivităţii psihologice a produsului / serviciului şi implicaţiile practice » ...mai mult
28,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare
cumpără
Sisteme expert pentru evaluarea inteprinderilor
ISBN: 973-99482-5-1
Editura: DUAL TECH
Cele mai multe întreprinderi funcţionează într-un mediu economic în care schimbările, imprevizibilul şi incertitudinea reprezintă singurele certitudini. În acest mediu, una din principalele provocări » ...mai mult
15,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare
cumpără
Teste-Grila pentru examenul de licenta la specializarea Marketing, cursuri de zi pentru studentii anului III de Valentina Zaharia
Editura: PRO UNIVERSITARIA - 2018
Facultatea de Marketing din cadrul Universitatii Crestine „Dimitrie Cantemir” organizeaza, incepand cu anul universitar 2016-2017, licenta pe plan local, ca urmare a obtinerii acreditarii dupa finalizarea » ...mai mult
20,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare
cumpără
Marketing ecologic. Studiul comparativ. Marketing ecologic - Marketing traditional de Avia Carmen Morar - Editia a 2-a, revizuita si adaugita
Editura: ROVIMED - 2018
Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic - marketing traditional de Avia Carmen Morar In cadrul marilor probleme ale lumii contemporane se inscrie si optiunea omenirii - din ce in » ...mai mult
19,62 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare
cumpără
Mixul de marketing si marketing ecologic de Avia Carmen Morar - Editia a 2-a, revizuita si adaugita
Editura: ROVIMED - 2018
Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie si o atitudine necesara a fi asimilata in conduita » ...mai mult
19,62 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare
cumpără
Planul de marketing. Ghid practic (Nicoleta Valentina Florea)
-20%
Editura: C.H.BECK - 2014
  • promoție
Detalii: Planul de marketing. Ghid practic. Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci » ...mai mult
23,92 lei
29,90 lei (-20%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare
cumpără
Marketing ecologic. Studiul comparativ marketing ecologic - marketing traditional
-15%
Editura: ROVIMED - 2013
  • promoție
Lucrarea“Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic– marketing traditional” vizeaza un domeniu care castiga tot mai mult teren: dezvoltarea durabila. Tema acestei lucrari ne indeamna » ...mai mult
16,68 lei
19,62 lei (-14,98%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare
cumpără
CD - 27 de trucuri si sfaturi ca sa ai profit
-10%
Autor(i):
Editura: RENTROP SI STRATON - 2011
  • promoție
27 de trucuri si sfaturi ca sa ai profit alaturi de partenerul tau de afaceri. Ghid practic privind asocierea in participatiune. Unde-s multi... profitul creste! Cum sa-ti infiintezi propria asociatie » ...mai mult
111,83 lei
124,26 lei (-10%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare
cumpără
Noi vă recomandăm!
Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii
-20%
Editura: C.H.BECK - 2010
  • promoție
Lucrarea„Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii”, dedicata cursului„Cercetari de Marketing”, isi propune sa abordeze o gama larga de aplicatii specifice acestui domeniu de mare actualitate. » ...mai mult
29,52 lei
36,90 lei (-20%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare
cumpără
Elaborarea studiilor de fezabilitate si a planurilor de afaceri
Autor(i):
Realizarea studiilor de fezabilitate şi a planurilor de afaceri reprezintă cea mai completă lucrare publicată în România pe această temă, fiind scrisă de profesionişti pentru profesionişti şi » ...mai mult
65,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Comunicare si cultura organizationala
Editura: TRITONIC - 2009
O specializare din ce in ce mai accentuata a organizatiilor si organizarii in ansamblu face ca structurile corporative contemporane sa fie din ce mai putin factori de coeziune si din ce in mai mult cauze » ...mai mult
35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Preturi si concurenta. Perspective interdisciplinare. Implicatii manageriale
-10%
Editura: PRO UNIVERSITARIA - 2013
  • promoție
Traditional, fundamentele conceptuale ale disciplinei„Preturi si Concurenta“ sunt identificate in cadrul Microeconomiei, aceasta fiind considerata chiar o„teorie a preturilor“ intrucat se preocupa » ...mai mult
27,00 lei
30,00 lei (-10%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Mixul de marketing si marketing ecologic
-15%
Editura: ROVIMED - 2013
  • promoție
Marketingul pro-dezvoltare durabila reprezinta cadrul de referinta in care se inscrie si lucrarea“Mixul de marketing si marketing ecologic”, ce se concentreaza asupra dezvoltarii marketingului ecologic » ...mai mult
16,68 lei
19,62 lei (-14,98%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici
-20%
Editura: BUSINESSTECH - 2012
  • promoție
Jay Conrad Levinson, Guerrilla marketing. Profituri mari cu investitii mici - Editie complet actualizata si extinsa. La scrierea cartii au mai participat si Jeannie Levinson si Amy Levinson. GUERRILLA » ...mai mult
39,20 lei
49,00 lei (-20%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Ghid esential de promovare
Editura: TRITONIC - 2009
Ghid esential de promovare de Alexandra Zbuchea. Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul » ...mai mult
40,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Bloguri, facebook si politica
Editura: TRITONIC - 2009
Cine si-ar fi imaginat ca nu vom mai avea nevoie de cunostinte sofisticate si echipe de IT pentru a putea fi creatori de continut online, ca notiunile de divertisment, invatare, socializare, spatiu public » ...mai mult
25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Promo non-stop!
Graffiti Moon. Un artist, o visatoare, o noapte lunga, plina de aventura de Cath Crowley
Graffiti Moon. Un artist, o visatoare, o noapte lu...
Editura STORIA BOOKS
35,00 lei 31,50 lei
Valabil până la 31.12.2018
Inimi chimice de Krystal Sutherland
Inimi chimice de Krystal Sutherland
Editura STORIA BOOKS
39,00 lei 35,10 lei
Valabil până la 31.12.2018
Brandurile globale. O cercetare cros-culturala
Autor(i):
Editura: TRITONIC - 2009
Cartea Brandurile globale. O cercetare cros-culturala ofera o sinteza pertinenta a unui domeniu de stringenta actualitate: problematizarea comunicarii publicitare la nivel teoretic si aplicativ. Lucrarea » ...mai mult
25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
PR trend - societate si comunicare
Autor(i):
Editura: TRITONIC - 2009
Activitatile din cadrul PR Trend reflecta dorinta organizatorilor de a oferi cadre de interactiune institutionale pentru specialistii din domeniul comunicarii, al relatiilor publice si al publicitatii, » ...mai mult
40,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Cybermarketing
-14%
Editura: URANUS - 2008
  • promoție
Cybermarketing - Gheorghe Orzan, Mihai Orzan.
15,96 lei
18,55 lei (-13,96%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare
cumpără
Marketingul competitiv in sectorul serviciilor
-15%
Autor(i):
Editura: TEORA
  • promoție
* bunuri materiale si servicii - analiza comparativa * coordonate ale calitatii in sectorul serviciilor * marketing intern si performanta * formarea personalului si munca in echipa * evaluarea si recompensa » ...mai mult
11,73 lei
13,80 lei (-15%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Strategie concurentiala - Manual de supravietuire si crestere a firmelor in conditiile economiei de piata
-15%
Editura: TEORA
  • promoție
Cartea de fata prezinta o serie de tehnici analitice menite sa permita unei firme se faca o analiza de ansamblu si sa previzioneze viitorul sectorului in care isi deruleaza activitatea, sa-si cunoasca » ...mai mult
29,75 lei
35,00 lei (-15%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Created in 0.0617 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.