• Carti diverse

  • 145 cărți
Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru » ...mai mult
42,77 lei
PRP: 52,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Telephoning in english
Editura: ALL - 2010
  • promoție
Telephoning in english de Marion Grussendorf. A telefona este o forma redusa de comunicare; limbajul semnelor, mimica si gestica nu va folosesc, in acest caz, la nimic. La telefon aveti nevoie de expresii » ...mai mult
12,26 lei
PRP: 16,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing 3.0. De la produs la consumator si la spiritul uman
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici » ...mai mult
44,39 lei
PRP: 54,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Emotionomics. Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie. Dan Hill si-a » ...mai mult
51,52 lei
PRP: 63,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cum sa vinzi mai mult pe internet
Autor(i):
Editura: CORINT - 2010
  • promoție
Cum sa vinzi mai mult pe internet de David Boronat. Acel Internet in care utilizatorul reprezenta centrul preocuparilor noastre a ajuns sau ar trebui sa ajunga la final. Am petrecut suficient de mult timp » ...mai mult
7,88 lei
PRP: 11,10 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Curs de vanzari - Cum sa vinzi orice oricui
Autor(i):
Editura: CURTEA VECHE - 2010
  • promoție
 „Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din urma, capabil sa » ...mai mult
18,32 lei
PRP: 25,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Pe spatele servetelului. Cum sa rezolvam problemele si sa vindem idei prin desene
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
Un desen mazgalit pe un biet servetel are un impact mai mare decat un Excel sau un PowerPoint. Ajuta la cristalizarea ideilor, la spargerea tiparelor de gandire care ne tin pe loc si la obtinerea unui » ...mai mult
49,90 lei
PRP: 61,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate
Autor(i):
Editura: PUBLICA - 2010
  • promoție
 Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani.În plus, numarul lor e acum imens. Iar pe lânga ele s-aînmultit si numarul firmelor de branding, » ...mai mult
44,39 lei
PRP: 54,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
Maestrii marketingului
Autor(i):
Editura: METEOR PRESS - 2009
  • promoție
Maestrii marketingului, Sultan Kermally. Prezentare - Maestrii marketingului. Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului » ...mai mult
24,17 lei
PRP: 28,10 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2009
  • promoție
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului. Prezentare - Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului. Marketingul direct » ...mai mult
29,89 lei
PRP: 36,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane
Autor(i):
Editura: ARIADNA'98 - 2009
  • promoție
Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane. Cuprins -Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane. Argument Tipuri de discurs publicitar. » ...mai mult
30,05 lei
PRP: 31,30 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing on-line
Autor(i): ,
Editura: ALL - 2009
  • promoție
Marketing on-line. Prezentare - Marketing on-line. Folosind o multime de studii de caz pentru diverse situatii preluate din viata reala, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordeaza » ...mai mult
57,09 lei
PRP: 78,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Companii multinationale. Strategii de marketing
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2007
Companii multinationale. Strategii de marketing. Nr. pagini: 324 Format: 14x20
31,30 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Fundamentele stiintei marfurilor. Editia a II-a
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2007
Fundamentele stiintei marfurilor. Editia a II-a. Autori: Marieta Olaru, Rodica Pamfilie, Anca Purcarea, Mihai Negrea, Anca Atanase, Costel Stanciu, Carmen Paunescu Nr. pagini: 336 Format: 14x20
28,10 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing ecologic. Etica verde a productiei si consumului
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Marketing ecologic. Etica verde a productiei si consumului. Nr. pagini: 240 Format: 14x20
39,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala. Nr. pagini: 288 Format: 14x20
22,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Promo non-stop!
Negocierea comerciala internationala
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Negocierea comerciala internationala. Carte distinsa cu premiul"VICTOR SLAVESCU" pe anul 2006 decernat de Academia Romana (2008). Nr. pagini: 448 Format: 14x20
67,20 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Strategii de marketing bancar
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Strategii de marketing bancar. Autori: Iuliana Cetina, Emanuel Odobescu Nr. pagini: 208 Format: 14x20
23,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Tehnica operatiunilor de comert exterior
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Tehnica operatiunilor de comert exterior. Nr. pagini: 408 Format: 14x20
50,40 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a
Autor(i): ,
Editura: ECONOMICA - 2008
Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a. Nr. pagini: 392 Format: 17x24
53,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Acesti nebuni care ne guverneaza
Autor(i): ,
Editura: TRITONIC - 2009
Acesti nebuni care ne guverneaza. Prezentare - Acesti nebuni care ne guverneaza. De aproape jumatate de secol, o disciplina, nascuta in Statele Unite, studiaza personalitatea celor care ne guverneaza: » ...mai mult
33,70 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
alertă stoc
Marketing.Concepte de baza si aplicatii
Editura: URANUS - 2009
  • promoție
Marketing.Concepte de baza si aplicatii. Cuprins: Introducere in marketingMediul de marketing si piata intreprinderiiComportamentul consumatoruluiCercetarea de marketingPolitica de marketing
22,48 lei
PRP: 24,70 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Sfirsitul advertisingului asa cum il stim
Autor(i): ,
Editura: PUBLICA - 2008
  • promoție
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai ca nu îmbunatateste situatia actuala, ci chiar o înrautateste. În cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai » ...mai mult
27,14 lei
PRP: 33,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Arta negocierii in afaceri. Ghidul pentru incheierea unei afaceri si rezolvarea conflictelor
Autor(i): ,
Editura: PUBLICA - 2008
  • promoție
Arta negocierii in afaceri. Ghidul pentru incheierea unei afaceri si rezolvarea conflictelor Arta negocieriiîn afaceri este un material util pentru orice lider sau manager care are nevoie de strategii » ...mai mult
58,97 lei
PRP: 72,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc