Carti diverse
- 145 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
- Filtre:
- General
- În stoc (6)
- Toate produsele (145)
- Promoții (130)
- Recomandate (10)
- Editura
- TREI (3)
- POLIROM (16)
- CORINT (1)
- BUSINESSTECH (5)
- C.H.BECK (1)
- HUMANITAS (1)
- RAO GRUP EDITORIAL (1)
- METEOR PRESS (3)
- UNIVERSITARA (7)
- ALL (9)
- ALL. (1)
- ARIADNA 98 (1)
- BRANDBUILDERS (22)
- PUBLICA (20)
- RENTROP SI STRATON (6)
- TRITONIC (1)
- AMALTEA (5)
- ANTET (1)
- ASAB (1)
- CAROL DAVILA (3)
- CODECS (1)
- CURTEA VECHE (5)
- DIDACTICA SI PEDAGOGICA (1)
- ECONOMICA (8)
- EVRIKA PUBLISHING (3)
- IRECSON (1)
- MOROSAN (1)
- NICULESCU (3)
- PRO UNIVERSITARIA (1)
- TEORA (6)
- TOC (2)
- URANUS (4)
- ROSETTI INTERNATIONAL (1)
- An publicare
- 2019 (1)
- 2018 (7)
- 2017 (5)
- 2015 (2)
- 2014 (2)
- 2013 (6)
- 2012 (3)
- 2011 (13)
- 2010 (13)
- 2009 (7)
- 2008 (19)
- 2007 (9)
- 2006 (19)
- 2005 (11)
- 2004 (5)
- 2003 (5)
- 2002 (3)
- 2000 (1)
Autor(i): Jack Trout
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa » ...mai mult
Autor(i): Al Ries
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
"O carte deosebit de importanta... Data viitoare cand vei dori sa-ti extinzi compania sau sa-ti diversifici linia de produse iti garantez ca te vei gandi de doua ori." - PHILIP KOTLER
Excelenta in » ...mai mult
Autor(i): William A. Robinson
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
Prezentare: Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. » ...mai mult
Autor(i): Michael Newman
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana In creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele » ...mai mult
Autor(i): Petre Datculescu
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care imbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut » ...mai mult
Autor(i): Jeffrey Gitomer
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
Aceasta carte best-seller reprezinta un ghid practic de introducere in arta vanzarilor. Ea a ajutat sute de mii de oameni sa avanseze in jocul vanzarilor, propunand metode si tehnici verificate, care au » ...mai mult
Autor(i): Philip Kotler
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
Cartea "Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler.
Lucrarea extrage esenta intelepciunii » ...mai mult
Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon. com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, cartea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI » ...mai mult
Noi vă recomandăm!


Autor(i): Steve Rivkin
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
- promoție
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori » ...mai mult
Autor(i): Al Ries and Jack Trout
Editura: ANTET - 2005
- promoție
Doi mari profesionisti din domeniul reclamei si marketingului dezvaluie o perspectiva revolutionara asupra acestui domeniu in actualul mediu concurential. In spatiul pietei, victoria o obtin numai acele » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
ISBN: 973-86994-8-7
Editura: MOROSAN - 2006
- promoție
Cuprins: LISTA PRIVIND SOCIETATILE COMERCIALE PENTRU A CAROR CONSTITUIRE SI/SAU MODIFICARE A ACTELOR CONSTITUTIVE ALE ACESTORA, LEGEA PREVEDE AVIZE/AUTORIZATII PREALABILE (p7) LISTA PRIVIND ACTIVITATILE » ...mai mult
Autor(i): Jeffrey Gitomer
Editura: TEORA
- promoție
Despre autor Jeffrey Gitomer este cel mai bun instructor de vanzari din lume. El sustine seminarii, organizeaza conferinte anuale cu profesionistii de vanzari si deruleaza programe de instruire pe Internet » ...mai mult
Editura: CODECS - 2000
Descriere:
In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care esueaza pordusele nou lansate pe piata este de-a dreptul dezastruoasa. De ce? Philip Kotler identifica » ...mai mult
Autor(i): Rohner Kurt
ISBN: 973-684-117-0
Editura: ALL
- promoție
Epoca informationala a fost vestita inca cu ani in urma. in relatie cu informatica, era industrializarii a devenit o era informationala. Societatea industriala a suferit o mutatie, transformandu-se intr-o » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: METEOR PRESS
- promoție
(actualizat H.G. 333/20.III.2003) Prezintă practicile şi regulile comerciale obligatorii pe teritoriul României în domeniul alimentar, nealimentar şi în cel al serviciilor de piaţă, în condiţiile » ...mai mult
Promo non-stop!


Autor(i): A.D. Farbey
ISBN: 973-568-704-6
Editura: NICULESCU - 2005
- promoție
Descriere
Un ajutor concret pentru noii promotori ai publicitatii, domeniu in care sunt implicati din ce in ce mai multi oameni.
Autor(i): Patrick Forsyth
ISBN: 973-568-666-0
Editura: NICULESCU - 2005
- promoție
Descriere Sfaturi in legatura cu modalitatea de a actiona pentru a intra in marketing, pentru a te descurca si pentru a ajunge in varf.
Autor(i): Alfred J. Kremer
ISBN: 9973-568-996-0
Editura: NICULESCU - 2005
- promoție
Descriere Metode moderne de stabilire atât a relatiilor de afaceri, cât si a celor din viata de zi cu zi. Scrisa intr-o forma clara si cu multe exemple reale, cartea reprezinta un prim pas in dobândirea » ...mai mult
ISBN: 973-681-449-1
Editura: POLIROM - 2003
- promoție
Cuprins: Relatiile publice: rol, imagini si tendinte - Cercetarea de relatii publice - Persuasiunea si teoriile comunicarii - Etica si responsabilitatile in relatiile publice - Relatiile publice si legislatia » ...mai mult
Autor(i): Cristina Coman
ISBN: 973-681-519-6
Editura: POLIROM - 2004
- promoție
Cuprins: Relatiile publice - Sa cunoastem sistemul mass-media si actorii sai - Valorile jurnalistilor - Relatiile cu presa - Organizarea biroului de presa - Fisierele de presa - Comunicatul de presa - » ...mai mult
Autor(i): Doug Newsom Bob Carrell
ISBN: 973-681-448-3
Editura: POLIROM - 2004
- promoție
Cuprins: Redactarea in relatiile publice: rolul si responsabilitatea - Persuasiunea - Principiile redactarii de materiale - Memo, e-mail-uri, scrisori, rapoarte si propuneri - Redactarea de texte pentru » ...mai mult
Autor(i): Werner J. Severin James W. Tankard Jr.
ISBN: 973-681-446-7
Editura: POLIROM - 2004
- promoție
Cuprins: Un peisaj mass media in schimbare - Metode stiintifice si modelele comunicarii de masa - Rolul perceptiei in comunicare - Masurarea lizibilitatii - Abordarea socio-psihologica - Teoriile persuasiunii » ...mai mult
Autor(i): Michele Jouve
ISBN: 973-46-0058-3
Editura: POLIROM - 2005
- promoție
Cuprins: Abordarea rationala - Abordarea psihosociala - Niveluri de interventie - Functiile limbajului - Semne si simboluri - Sunetele, formele si culorile - Efectele retoricii si ale stilului - Emitatorul » ...mai mult
- 97 - 120 din 145 produse
- Produse pe pagină