• Carti diverse

  • 145 cărți
Trout despre strategie. Cum sa cuceresti piata si sa ocupi un loc
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile cauta strategii pentru a ocupa » ...mai mult
26,24 lei
PRP: 32,40 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Focus - Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
"O carte deosebit de importanta... Data viitoare cand vei dori sa-ti extinzi compania sau sa-ti diversifici linia de produse iti garantez ca te vei gandi de doua ori." - PHILIP KOTLER Excelenta in » ...mai mult
42,77 lei
PRP: 52,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Esentialul despre promotii. Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Prezentare: Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. » ...mai mult
42,77 lei
PRP: 52,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana In creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele » ...mai mult
41,55 lei
PRP: 51,30 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cercetarea de marketing - Cum sa patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care imbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut » ...mai mult
81,57 lei
PRP: 100,70 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniul vanzarilor
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Aceasta carte best-seller reprezinta un ghid practic de introducere in arta vanzarilor. Ea a ajutat sute de mii de oameni sa avanseze in jocul vanzarilor, propunand metode si tehnici verificate, care au » ...mai mult
48,11 lei
PRP: 59,40 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Conform lui Kotler. Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Cartea "Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii » ...mai mult
39,37 lei
PRP: 48,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Reguli pentru revolutionari - Manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon. com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, cartea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI » ...mai mult
39,20 lei
PRP: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
Diferentiaza-te sau mori - Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei
Autor(i):
Editura: BRANDBUILDERS - 2006
  • promoție
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori » ...mai mult
42,77 lei
PRP: 52,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Mecanisme de sustinere si promovare a exportului
15,30 lei
PRP: 17,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketingul ca razboi
Editura: ANTET - 2005
  • promoție
Doi mari profesionisti din domeniul reclamei si marketingului dezvaluie o perspectiva revolutionara asupra acestui domeniu in actualul mediu concurential. In spatiul pietei, victoria o obtin numai acele » ...mai mult
10,68 lei
PRP: 12,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
CAEN. TARIFE SI TAXE
Autor(i):
ISBN: 973-86994-8-7
Editura: MOROSAN - 2006
  • promoție
Cuprins: LISTA PRIVIND SOCIETATILE COMERCIALE PENTRU A CAROR CONSTITUIRE SI/SAU MODIFICARE A ACTELOR CONSTITUTIVE ALE ACESTORA, LEGEA PREVEDE AVIZE/AUTORIZATII PREALABILE (p7) LISTA PRIVIND ACTIVITATILE » ...mai mult
11,70 lei
PRP: 13,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Stiinta de a vinde - Biblia agentului de vanzari
Autor(i):
Editura: TEORA
  • promoție
Despre autor Jeffrey Gitomer este cel mai bun instructor de vanzari din lume. El sustine seminarii, organizeaza conferinte anuale cu profesionistii de vanzari si deruleaza programe de instruire pe Internet » ...mai mult
22,50 lei
PRP: 30,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
10 Pacate capitale de marketing - Semne si solutii
Autor(i): ,
Editura: CODECS - 2000
Descriere: In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care esueaza pordusele nou lansate pe piata este de-a dreptul dezastruoasa. De ce? Philip Kotler identifica » ...mai mult
29,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Ciber-marketing
Autor(i):
ISBN: 973-684-117-0
Editura: ALL
  • promoție
Epoca informationala a fost vestita inca cu ani in urma. in relatie cu informatica, era industrializarii a devenit o era informationala. Societatea industriala a suferit o mutatie, transformandu-se intr-o » ...mai mult
9,36 lei
PRP: 13,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Alinierea comerţului la standardele UE
Autor(i):
Editura: METEOR PRESS
  • promoție
(actualizat H.G. 333/20.III.2003) Prezintă practicile şi regulile comerciale obligatorii pe teritoriul României în domeniul alimentar, nealimentar şi în cel al serviciilor de piaţă, în condiţiile » ...mai mult
4,25 lei
PRP: 5,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Promo non-stop!
Cartea Sufletului
Cartea Sufletului
Editura LETRAS
28,98 lei
PRP: 33,70 lei
Publicitatea eficienta. Notiuni fundamentale
Autor(i):
ISBN: 973-568-704-6
Editura: NICULESCU - 2005
  • promoție
Descriere Un ajutor concret pentru noii promotori ai publicitatii, domeniu in care sunt implicati din ce in ce mai multi oameni.
14,52 lei
PRP: 19,10 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing pentru profit. Notiuni fundamentale
Autor(i):
ISBN: 973-568-666-0
Editura: NICULESCU - 2005
  • promoție
Descriere Sfaturi in legatura cu modalitatea de a actiona pentru a intra in marketing, pentru a te descurca si pentru a ajunge in varf.
12,75 lei
PRP: 17,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Bani si succes prin relatii
ISBN: 9973-568-996-0
Editura: NICULESCU - 2005
  • promoție
Descriere Metode moderne de stabilire atât a relatiilor de afaceri, cât si a celor din viata de zi cu zi. Scrisa intr-o forma clara si cu multe exemple reale, cartea reprezinta un prim pas in dobândirea » ...mai mult
12,75 lei
PRP: 17,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Totul despre relatiile publice
ISBN: 973-681-449-1
Editura: POLIROM - 2003
  • promoție
Cuprins: Relatiile publice: rol, imagini si tendinte - Cercetarea de relatii publice - Persuasiunea si teoriile comunicarii - Etica si responsabilitatile in relatiile publice - Relatiile publice si legislatia » ...mai mult
51,96 lei
PRP: 64,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Relatiile publice si mass-media (editie revazuta si adaugita)
Autor(i):
ISBN: 973-681-519-6
Editura: POLIROM - 2004
  • promoție
Cuprins: Relatiile publice - Sa cunoastem sistemul mass-media si actorii sai - Valorile jurnalistilor - Relatiile cu presa - Organizarea biroului de presa - Fisierele de presa - Comunicatul de presa - » ...mai mult
21,56 lei
PRP: 26,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Redactarea materialelor de relatii publice
ISBN: 973-681-448-3
Editura: POLIROM - 2004
  • promoție
Cuprins: Redactarea in relatiile publice: rolul si responsabilitatea - Persuasiunea - Principiile redactarii de materiale - Memo, e-mail-uri, scrisori, rapoarte si propuneri - Redactarea de texte pentru » ...mai mult
49,82 lei
PRP: 61,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa
ISBN: 973-681-446-7
Editura: POLIROM - 2004
  • promoție
Cuprins: Un peisaj mass media in schimbare - Metode stiintifice si modelele comunicarii de masa - Rolul perceptiei in comunicare - Masurarea lizibilitatii - Abordarea socio-psihologica - Teoriile persuasiunii » ...mai mult
31,96 lei
PRP: 39,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Comunicarea. Publicitate si relatii publice
Autor(i):
ISBN: 973-46-0058-3
Editura: POLIROM - 2005
  • promoție
Cuprins: Abordarea rationala - Abordarea psihosociala - Niveluri de interventie - Functiile limbajului - Semne si simboluri - Sunetele, formele si culorile - Efectele retoricii si ale stilului - Emitatorul » ...mai mult
22,00 lei
PRP: 27,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc