• Carti diverse

  • 145 cărți
Limbajul publicitatii
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2002
  • promoție
Cuprins: Ce este un mesaj publicitar? - Modalitati de atragere a atentiei - Scriitori, cititori si texte - Cum suna? - Nautic, dar placut: intertextualitatea - Variatii culturale - Trucuri ale industriei » ...mai mult
17,69 lei
PRP: 22,11 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
AFACERI INTERACTIVE
Editura: AMALTEA
  • promoție
Cele 8 valori ascunse ale Network Marketingului, pe langa castigul financiar Desi Robert Kiyosaki nu face parte din nici o organizatie de network marketing, el recunoaste valoarea oportunitatilor oferite » ...mai mult
10,13 lei
PRP: 12,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
AL 4-LEA VAL - Network marketing-ul in era internetului
Autor(i):
Editura: AMALTEA
  • promoție
Traim vremuri interesante - milioane de oameni din intreaga lume viseaza sa-si porneasca propria afacere. Poe prezice cum acest nou val, impulsionat de tehnologia informatiei va atinge o multime din acestia, » ...mai mult
11,34 lei
PRP: 14,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
AL 3-LEA VAL - Linia descendenta
Autor(i):
Editura: AMALTEA
  • promoție
Revolutia celui de Al Treilea Val continua sa castige cat mai mult teren - iar network marketerii din intreaga lume ies invingatori. Inarmati cu faxuri, internet, transmisii prin satelit si mult spirit » ...mai mult
11,34 lei
PRP: 14,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
AL 3-LEA VAL - Noua era in network marketing
Autor(i):
Editura: AMALTEA
  • promoție
V-ati gandit vreodata "Asa nu se mai poate. Trebuie sa fac ceva. Dar. ". Ati luat in calcul network marketingul? In network marketing nu exista sefi care sa-ti controleze viata, facturi scadente, probleme » ...mai mult
6,89 lei
PRP: 8,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
AFACERI CU VITEZA GANDULUI
Autor(i):
Editura: AMALTEA
  • promoție
Este directorul Microsoft in pragul falimentului? Cum a fost cladit imperiul Microsoft? Dar, cel mai important, CUM sa intrati in lumea viitorului (a comunicatiilor si internetului) si sa aveti succes? » ...mai mult
14,18 lei
PRP: 17,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Arta de a comunica si de a convinge
Editura: POLIROM - 2003
  • promoție
Cuprins: Scenariul problema/ solutie - Scenariul dorinta/ satisfactie - Beneficiul managementului prin obiective - Cum va concepeti si va redactati plansele - Cele sase functii ale limbajului - Conditiile » ...mai mult
10,32 lei
PRP: 12,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Antrenamentul abilitatilor de comunicare
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2004
  • promoție
Cuprins: Vocea - Risul - Tusea si dresul vocii - Registrele paraverbalului - Puterea si fragilitatea cuvintelor - Pragmatica neuro-lingvistica - Retorica - Arta dispozitiei si compozitia discursului - » ...mai mult
23,96 lei
PRP: 29,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
Editura: POLIROM - 2004
  • promoție
Cuprins: Spirit marketing - Inteligenta marketing - Bucataria marketingului: notiuni, concepte, istoric si orizonturi - Cum alegi si cum lucrezi cu o agentie de publicitate - Mixul de marketing - Mixul » ...mai mult
19,96 lei
PRP: 24,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a
Editura: POLIROM - 2005
  • promoție
Cuprins: Farmecul testelor de marketing - Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? - Raportul de cercetare - Sondajul de piata - Ancheta de piata - Evaluarea conjuncturii de piata - Analiza datelor » ...mai mult
19,96 lei
PRP: 24,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Antrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunse
Autor(i):
Editura: POLIROM - 2005
  • promoție
Cuprins: Proxemica, limbaj ascuns al distantelor interumane - Cum sa ma cunosc si sa comunic mai bine. Analiza tranzactionala - Antrenamentul abilitatilor de ascultare - Perceptia mesajelor - Comunicarea » ...mai mult
27,22 lei
PRP: 33,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Initierea si dezvoltarea afacerilor (Editia a II-a, revazuta si adaugita)
Autor(i):
ISBN: 973-681-290-1
Editura: POLIROM - 2003
  • promoție
Cuprins: Intreprinzatorul - promotorul afacerilor - Scurta incursiune in istoricul afacerilor - Definirea si evolutia conceptului de intreprinzator - Mituri privind intreprinzatorul - Identificarea ideilor » ...mai mult
13,20 lei
PRP: 16,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Negocieri internationale de afaceri
Editura: TEORA
  • promoție
Negocierile comerciale internationale constituie arhietipul jocului cu suma nula. Castigurile uneia dintre parti sunt direct anulate de pierderile celeilalte. Adversarul dumneavoastra incearca sa obtina » ...mai mult
17,99 lei
PRP: 23,98 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Avantajul concurential. Manual de supravietuire si crestere a firmelor in conditiile economiei de piata
Editura: TEORA
  • promoție
Cartea de fata se ocupa de modul in care o firma isi poate crea si sustine un avantaj concurential. Conceptele din aceasta carte au drept scop crearea unei punti de legatura intre formularea strategiei » ...mai mult
54,64 lei
PRP: 71,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Managementul marketingului. Editia a III a
Autor(i):
Editura: TEORA
  • promoție
Despre autor Philip Kotler este una dintre autoritatile mondiale de frunte in marketing. In prezent, este profesor emerit al catedrei de Marketing International "S.C. Johnson & Son" de la Facultatea » ...mai mult
80,93 lei
PRP: 107,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Comportamentul consumatorilor
Autor(i):
Editura: TEORA
  • promoție
40,13 lei
PRP: 53,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Promo non-stop!
Publicitate şi psihanaliză
ISBN: 973-8291-31-3
Editura: TREI - 2003
  • promoție
Îndemânarea publicitarilor, la fel ca arta ideologilor, constă deci, în esenţă, în a ne face să ne uităm poziţia de subiect, pentru a ne ralia la trăsăturile comune ale unei apartenenţe definite. » ...mai mult
15,90 lei
PRP: 22,40 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Fericirea ca obligaţie. Eseu despre standardizarea prin publicitate
Autor(i):
ISBN: 973-8291-71-2
Editura: TREI
  • promoție
"Fascinaţia pe care o exercită reclamele nu are egal. Pe de o parte, publicitatea ne invită într-o lume a abundenţei, în care obiectele se grăbesc să se conformeze voinţei noastre. Ne promit, » ...mai mult
11,83 lei
PRP: 16,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Publicitate şi societate
ISBN: 973-707-035-6
Editura: TREI - 2005
  • promoție
Paradoxul vrea ca, prin tradiţie, publicitatea să fie respinsă din câmpul cultural în acelaşi timp de universitari docţi apărători ai purităţii "culturale" elitiste, de intelectuali impregnaţi » ...mai mult
17,43 lei
PRP: 24,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cum sa devii un bun PR
Autor(i):
ISBN: 973-8175-48-8
Editura: RAO GRUP EDITORIAL - 2003
  • promoție
Activitatea de relatii publice presupune o serie de aptitudini si de strategii menite sa imbunatateasca imaginea unei firme, sa-i consolideze relatiile cu publicul si s-o ajute sa depaseasca problemele » ...mai mult
11,15 lei
PRP: 16,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketingul bazat pe permisiune
Autor(i):
Editura: BUSINESSTECH - 2005
  • promoție
Despre carte Pentru unii, faptul ca timpul disponibil pentru "a acorda atentie" unui lucru este o resursa incredibil de pretioasa dar pe cale de disparitie, ar putea sa para doar o simpla expresie a unui » ...mai mult
20,59 lei
PRP: 29,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Guerrilla Creativity
ISBN: 973-99937-8-8
Editura: BUSINESSTECH - 2002
  • promoție
Despre carte Un meme este un simbol explicit ce foloseste cuvinte, fapte, sunete, sau desene ce comunica pe deplin o idee. In doua secunde un meme sa spuna cine esti si de ce ar trebui cineva sa cumpere » ...mai mult
17,47 lei
PRP: 24,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cum sa vinzi orice oricui. Editia a II-a - Joe Girard si Stanley H. Brown
Autor(i):
Editura: BUSINESSTECH - 2018
  • promoție
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea Cum sa vinzi orice oricui, iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale.  » ...mai mult
39,69 lei
PRP: 55,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Tehnici de abordare telefonica in vanzari. Care chiar functioneaza! - Editia a II-a
Editura: BUSINESSTECH - 2008
  • promoție
Parerea specialistilor despre - Tehnici de abordare telefonica in vanzari: " O solutie simpla, dar impresionanta recomandata tuturor agentilor de vanzari." - Emily A. Barnes, manager instruire, (MCI/Worldcom) » ...mai mult
18,32 lei
PRP: 25,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc