Comunicarea. Publicitate si relatii publice

PRP: 27,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 22,00 lei
Diferență: 5,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Michele Jouve
ISBN: 973-46-0058-3
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2005
Pagini: 368
DESCRIERE
Cuprins: Abordarea rationala - Abordarea psihosociala - Niveluri de interventie - Functiile limbajului - Semne si simboluri - Sunetele, formele si culorile - Efectele retoricii si ale stilului - Emitatorul comunicarii - Referentul comunicarii - Receptorul comunicarii - Exercitii
Descriere:
Traducere de Gabriela Pistol.
Lucrarea prezinta metode de lucru, texte si exemple insotite de numeroase ilustratii (reproduceri ale unor campanii publicitare) si de exercitii rezolvate, de un real folos atit studentilor de la facultatile de relatii publice, economie si management, cit si profesionistilor in aceste domenii, care vor sa realizeze mesaje publicitare informative si inovatoare.
Descriere:
Traducere de Gabriela Pistol.
Lucrarea prezinta metode de lucru, texte si exemple insotite de numeroase ilustratii (reproduceri ale unor campanii publicitare) si de exercitii rezolvate, de un real folos atit studentilor de la facultatile de relatii publice, economie si management, cit si profesionistilor in aceste domenii, care vor sa realizeze mesaje publicitare informative si inovatoare.
OPINIA CITITORILOR