Carti de la editura Universitara - Promoții
- 1208 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
Filtre:
General
An publicare
General: Promoții
Autor(i): Steliana Rizeanu
Editura: UNIVERSITARA - 2013
- promoție
Conferentiar Universitar Doctor la Universitatea Hyperion din Bucuresti, Master-ul de Psihologie Clinica si Consiliere Psihologica, unde preda cursurile: Introducere in psihoterapie, Psihopatologia copilului » ...mai mult
Autor(i): Valeria Negovan
Editura: UNIVERSITARA - 2013
- promoție
Valeria Negovan.
Profesor universitar, doctor, la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, departamentul Psihologie, Universitatea din Bucuresti, titular al cursurilor Psihologia educatiei si » ...mai mult
Autor(i): Alexandra Craciunescu
Editura: UNIVERSITARA - 2010
- promoție
Extrem de putin analizate, adesea marginalizate ca texte perimate sau involutive, rugaciunile formeaza in fapt un univers cu totul exceptional al literaturii romanesti medievale.
Aportul lor la patrimoniul » ...mai mult
Autor(i): Ana Maria Munteanu
Editura: UNIVERSITARA
- promoție
The impact of New Media on Intercultural Communication.
Autor: Ana Maria Munteanu, Aida Todi, Constantin Ioan Mladin
Anul aparitiei: 2011
Nr. pagini: 207
Autor(i): Andreea - Ileana Danielescu
Editura: UNIVERSITARA - 2009
- promoție
Lucrarea de fata se adreseaza studentilor Facultatii de Management Comercial si Turistic din cadrul Universitatii Crestine„Dimitrie Cantemir”, in scopul aprofundarii limbajului in domeniul afacerilor » ...mai mult
Autor(i): Osman Silvia
Editura: UNIVERSITARA - 2009
- promoție
Boost Your English! An ESL Practical Course este un manual de curs practic care se adreseaza in mod special studentilor care studiaza la un nivel avansat limba engleza ca limba a doua si reprezinta un » ...mai mult
Autor(i): Violeta Negrea
Editura: UNIVERSITARA - 2010
- promoție
Limbile straine aplicate unui domeniu profesional reprezinta o specializare si rafinare a invatamantului modern menita sa formeze si sa consolideze competente lingvistice si de comunicare specifice diferitelor » ...mai mult
Noi vă recomandăm!

Autor(i): Mara Magda Maftei
Editura: UNIVERSITARA
- promoție
Communicate in Business English. A Short Course for Business Studentsis a reading, speaking and writing course for learners with at least an upper-intermediate level of English and medium level of Economics. » ...mai mult
Autor(i): Maria Enache
Editura: UNIVERSITARA - 2009
- promoție
Lucrarea de fata isi propune sa demonstreze existenta unei relatii intre dezvoltarea competentei comunicative si crearea oportunitatilor de invatare, in sensul ca utilizarea unor metode comunicative, interactive, » ...mai mult
Autor(i): Elena Vasiliu
Editura: UNIVERSITARA
- promoție
Lucrarea de fata se adreseaza studentilor Facultatii de Management Comercial si Turistic din cadrul Universitatii Crestine’’Dimitrie Cantemir’’, in scopul aprofundarii limbajului in domeniul afacerilor » ...mai mult
Autor(i): Otilia Doroteea Borcia
Editura: UNIVERSITARA - 2009
- promoție
Lucrarea prezinta aspecte ale limbii italiene moderne, atat din punct de vedere teoretic, cat si practic, folosind o metoda accelerata de invatare si aprofundare a limbii, prin structurarea sa in:
» ...mai mult
Autor(i): Claudia Vlaicu
Editura: UNIVERSITARA
- promoție
Cartea de fata este consacrata in special insusirii unor cunostinte de engleza juridica de catre studentii facultatilor de drept din tara care opteaza pentru disciplina engleza. De aceea, textele din carte, » ...mai mult
Autor(i): Daniela Simache
Editura: UNIVERSITARA - 2010
- promoție
Cand am decis sa scriu aceasta carte am privit-o ca o finalizare a unui proiect personal-teza de doctorat. Am vrut ca in acest fel sa impartasesc celorlalti intrebarile pe care mi le-am pus si raspunsurile » ...mai mult
Editura: UNIVERSITARA - 2001
- promoție
Lucrarea contine actele Conferintei"Spiritul Dunarii" (27 - 29 iulie 2009, Constanta) organizata in cadrul proiectului transfrontalier"Spiritul Dunarii" Fluviul Dunarea, factor stimulator de sinergii locale » ...mai mult
Promo non-stop!


Autor(i): Dinu Mihai Comanescu
Editura: UNIVERSITARA
- promoție
Autor: Dinu Mihai Comanescu, Adriana Comanescu, Cristian Gabriel Alionte, Ileana Dugaesescu, Daniel Petre Dinescu, Catalin Tudor Apostolescu, Laurentiu Adrian Cartal
Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: » ...mai mult
Autor(i): Dinu Mihai Comanescu
Editura: UNIVERSITARA
- promoție
Autor: Dinu Mihai Comanescu, Adriana Comanescu, Cristian Gabriel Alionte, Ileana Dugaesescu, Daniel Petre Dinescu, Catalin Tudor Apostolescu, Laurentiu Adrian Cartal
Anul aparitiei: 2009
Autor(i): Ecaterina Chifu
Editura: UNIVERSITARA - 2012
- promoție
Cred ca aceasta carte va avea un mare impact asupra tineretului studios, caci elimina confuziile si neclaritatile, lucrarea ajutandu-l sa invete in mod logic structura corecta a unor ortograme, sa-si insuseasca » ...mai mult
Autor(i): Cristina Leovaridis
Editura: UNIVERSITARA - 2007
- promoție
"Cercetarea de fata abordeaza dimensiunea organizationala a publicitatii, propunandu-si sa identifice in ce masura agentiile de publicitate– ca organizatii intensiv-cognitive, in care principala resursa » ...mai mult
Autor(i): Ana Maria Munteanu
Editura: UNIVERSITARA - 2009
- promoție
Am zabovit mult inainte de a scrie aceasta scurta prefata. Nu pentru ca as fi avut obiectii referitoare la structura si continutul volumului. Ci pentru ca acest volum ridica o chestiune spinoasa a stiintelor » ...mai mult
Autor(i): Ana Maria Munteanu
Editura: UNIVERSITARA - 2011
- promoție
In acest context ale carui efecte sociale si culturale sunt departe de a se fi epuizat, volumul de fata studiaza riguros si precaut punerea in scena si retorica unui spectacol socio-economic si cultural » ...mai mult
Autor(i): Octavian Baban
Editura: UNIVERSITARA - 2009
- promoție
Aceste studii au fost realizate in urma grantului de cercetare oferit de IBTS in anul 2001, odata cu invitarea mea ca profesor asistent vizitator la Institutul Teologic Baptist din Praga.
Ele au privit » ...mai mult
Autor(i): Constantin Ghioanca
Editura: UNIVERSITARA - 2006
- promoție
In mod justificat, lucrarea Predicarea crestina in perioada postmoderna, de Constantin Ghioanca, ridica problema predicarii crestine in perioada contemporana care se dovedeste a fi deosebit de provocatoare. » ...mai mult
- 745 - 768 din 1208 produse
- Produse pe pagină
























