Marketing, Editia a II-a
15,40 lei
20,00 lei (-23%)

Marketing, Editia a II-a

Marketing, Editia a II-a
-23%
Preț: 15,40 lei
20,00 lei (-23%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2010
Categoria: Cursuri

DESCRIERE

Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si când sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.
Reusita unei campanii de marketing se focalizeaza pe valorificarea la maximum a capacitatilor de informare, de analiza si solutionare a problemelor cu care se confrunta.
Lucrarea cuprinde teste grila si incearca sa raspunda acestor intrebari ce pot constitui preocupari ale studentilor, cercetatorilor, lucratorilor in domeniu ori altor categorii de specialisti.

Anul publicarii: 2010
Format: Academic
Nr.pagini: 196

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de aceiași autori

Created in 0.0411 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.