• Cursuri

  • 69 cărți
Marketing international
ISBN: 973-9021-56-5
Editura: URANUS
  • promoție
Cuprins: Prefata (p9) Capitolul 1 - Internationalizarea afacerilor - caracteristica a mediului de piata contemporan (p13) Capitolul 2 - Sistemul de marketing intenational - rezultat al procesului de specializare » ...mai mult
27,54 lei
PRP: 30,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Business to Business Marketing
ISBN: 973-9021-77-8
Editura: URANUS
  • promoție
Cuprins: Cuvant inainte (p9) 1. MARKETINGUL SI PIATA ORGANIZATIONALA (p11) 2. INTREPRINDEREA SI MEDIUL SAU EXTERN (p25) 3. CERCETAREA PIETEI ORGANIZATIONALE (p47) 4. COMPORTAMENTUL DE ACHIZITIE AL INTREPRINDERILOR » ...mai mult
17,66 lei
PRP: 19,62 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Marketing strategic
Autor(i):
ISBN: 973-9021-97-2
Editura: URANUS
  • promoție
Cuprins: Cuvant inainte Introducere Capitolul 1. MARKETINGUL STRATEGIC - ETAPA SUPERIOARA IN EVOLUTIA TEORIEI SI PRACTICII DE MARKETING Capitolul 2. INTERNATIONALIZAREA AFACERILOR - FACTOR DETERMINANT » ...mai mult
18,14 lei
PRP: 20,16 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Sisteme informatice de marketing
Autor(i):
ISBN: 973-9021-50-6
Editura: URANUS
  • promoție
Cuprins: Prefata (p7) Cap.1. Informatia - obiect al prelucrarii (p9) Cap.2. Fundamentele sistemului informational (p31) Cap.3. Sistemul informatic - infrastructura sistemului inforational (p40) Cap.4. » ...mai mult
21,58 lei
PRP: 23,98 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Virgil Balaure, Marketing. Editia a II-a revazuta si adaugita
Autor(i):
Editura: URANUS - 2003
  • promoție
Marketing - VIRGIL BALAURE - URANUS. In economia contemporana, a carei evolutie este marcata de tendintele de globalizare a economiei si pietelor, performantele intreprinderii sunt determinate, in masura » ...mai mult
50,96 lei
PRP: 56,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Cercetarea de marketing: studiul pietei pur si simplu
Editura: POLIROM - 2001
  • promoție
Descriere: Intr-o lume in care nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil, cartea de fata ne ofera toate principiile, toate etapele dezvoltarii » ...mai mult
18,40 lei
PRP: 23,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Manual de publicitate: Kleppner s Advertising Procedure, cele mai moderne tehnici, teorii si metode din domeniul publicitatii
Editura: TEORA
  • promoție
Partea I Locul publicitatii 1. Conditiile publicitatii actuale 2. Rolurile publicitatii Partea II Planificarea publicitatii 3. Spirala publicitatii si planificarea marcii 4. Marketingul tintei Partea III » ...mai mult
80,93 lei
PRP: 107,91 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Plati internationale
Editura: TEORA
  • promoție
Aceasta carte a fost conceputa pentru a-i informa atat pe vanzatori, cat si pe cumparatori despre posibilele modalitari de plata utilizate pe plan international. Sunt explicate avantajele a patru dintre » ...mai mult
11,45 lei
PRP: 15,26 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Noi vă recomandăm!
Marketing direct - curs practic
Editura: TEORA
  • promoție
principalele domenii in care se aplica, in prezent, marketingul direct mijloace de comunicare si tehnologii informationale strategii si conceperea actiunilor de marketing direct agentiile de marketing » ...mai mult
17,99 lei
PRP: 23,98 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Principiile marketingului, editia a IV a
Editura: TEORA - 2009
  • promoție
Despre autori Philip Kotler si Gary Armstrong formeaza una dintre cele mai competente echipe de autori pentru realizarea unui manual introductiv de marketing. Domnul profesor Kotler este una dintre autoritatile » ...mai mult
120,00 lei
PRP: 160,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Managementul marketingului. Editia a IV-a
Autor(i):
Editura: TEORA
  • promoție
Marketingul este de interes pentru toti, indiferent ce ofera: bunuri, servicii, proprietati, informatii, idei sau organizatii etc. Aceasta noua editie este dedicata ideii de a ajuta firmele, grupurile » ...mai mult
105,00 lei
PRP: 140,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Manual de marketing strategic si operational
Autor(i):
Editura: TEORA
  • promoție
Despre carte Lucrarea de fata trateaza intr-o maniera extrem de explicita si detaliata intregul domeniu al activitatii de marketing, de la prezentarea teoretica a diverselor concepte de lucru pana la elemente » ...mai mult
31,88 lei
PRP: 42,51 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Falimentul. Radiografie şi predicţie
Autor(i):
ISBN: 9735906783
Editura: ECONOMICA
10,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Politici agroalimentare comparate
Autor(i):
ISBN: 9735903652
Editura: ECONOMICA
20,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Promo non-stop!
Povestea Siminei vechi
Doritorii nebuni
Doritorii nebuni
Editura HOFFMAN
14,34 lei
PRP: 20,20 lei
Ready for business - Pregatiti pentru afaceri
Autor(i):
Editura: UNIVERSITARA - 2009
  • promoție
Se adreseaza studentilor anului II al Facultatilor de REI si Comert, cursurile de zi si de invatamant deschis la distanta, celor care doresc sa-si perfectioneze si sa-si modernizeze cunostintele de limba » ...mai mult
20,44 lei
PRP: 27,25 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Mihai Diaconescu - Marketing (Editie 2008)
Editura: UNIVERSITARA - 2008
  • promoție
Descriere: Lucrarea are la baza o ampla documentare, o analiza obiectiva si competitiva a literaturii de specialitate, a experientei practice din tara noastra si din alte tari in domeniul marketi » ...mai mult
21,36 lei
PRP: 28,10 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Management -elemente aplicative
Autor(i):
Editura: UNIVERSITARA
  • promoție
Avand caracter de instruire si de formare practic-aplicativa, autorii lucrarii se adreseaza, in primul rand, studentilor din invatamantul tehnic, precum si, in egala masura, oamenilor de afaceri, managerilor, » ...mai mult
18,75 lei
PRP: 25,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
English for tourism and hospitality industry
Editura: UNIVERSITARA - 2005
  • promoție
Lucrarea se adreseaza studentilor Facultatii de Comert, anul III si tuturor celor interesati in perfectionarea cunostintelor de comunicare in limba engleza.
23,41 lei
PRP: 30,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
Economia si gestiunea intreprinderii
Editura: UNIVERSITARA
  • promoție
Lucarea isi propune sa transmita un fond central de cunostinte de specialitate, necesare actualilor studenti si viitorilor economisti de la specializarea Comert-Marketing, atat la invatamantul de zi, cat » ...mai mult
9,75 lei
PRP: 13,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc