• Editura ALL. - 2008

  • 5 cărți
CUM VISEAZA FILOSOFII
Autor(i):
Editura: ALL. - 2008
CUM VISEAZA FILOSOFII Miza cartii lui Anton Adamut este de aflat in balansul a doi termeni: seductie si distanta. Seductia selecteaza auditoriul si acesta din urma micsoreaza sau mareste distanta. » ...mai mult
15,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
COGNITIO
Autor(i):
Editura: ALL. - 2008
COGNITIO de la Editura All. Aceasta carte a fost gandita si scrisa pornind de la convingerea ca in traditia filosofica occidentala, inaugurata la greci, nu exista un alt sistem de referinta decat bilantul » ...mai mult
28,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
DIANA, PRINTESA INIMILOR
Autor(i):
Editura: ALL. - 2008
La peste zece ani de la socanta si tragica disparitie a Printesei Diana, in 1997, influenta sa asupra imaginatiei intregii lumi nu face decat sa creasca. Pentru alcatuirea volumului Diana, Printesa Printesa » ...mai mult
11,30 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
PRIETENI ESENTIALI
Autor(i):
Editura: ALL. - 2008
Prieteni esentiali. Cei fara de care nu te poti descurca. Organizatia Gallup Care este cea mai rapida cale de a curma o prietenie? Oare exista ceva specific tuturor marilor prietenii? Oare prieteniile » ...mai mult
15,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
FORTA BRANDULUI
Editura: ALL. - 2008
FORTA BRANDULUI Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor de a curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programe de fidelizare, in softuri complexe » ...mai mult
16,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
alertă stoc
  • 1 - 5 din 5 produse
  • Produse pe pagină