Carti diverse
- 140 cărți
- Ordonează după
- Afișare
- Produse pe pagină
- Filtre:
- General
- În stoc (7)
- Toate produsele (140)
- Promoții (133)
- Recomandate (5)
- În curs de apariție (1)
- Editura
- TREI (1)
- POLIROM (5)
- C.H.BECK (21)
- HUMANITAS (1)
- METEOR PRESS (4)
- UNIVERSITARA (9)
- ALL (3)
- COMPANIA (1)
- EIKON (1)
- PUBLICA (18)
- RENTROP SI STRATON (28)
- AMALTEA (10)
- AMSTA (1)
- ANTET (1)
- CURTEA VECHE (8)
- DUAL TECH (1)
- ECONOMICA (4)
- EVRIKA PUBLISHING (2)
- LITERA (4)
- MINERVA (1)
- MONITORUL OFICIAL (1)
- MOROSAN (2)
- NICULESCU (3)
- PARALELA 45 (2)
- PRO UNIVERSITARIA (4)
- STIINTA (1)
- UNIVERSUL JURIDIC (1)
- VIDIA (1)
- PAIDEIA (FD) (1)
- An publicare
- 2018 (6)
- 2017 (11)
- 2016 (5)
- 2015 (11)
- 2014 (17)
- 2013 (10)
- 2012 (10)
- 2011 (11)
- 2010 (9)
- 2009 (7)
- 2008 (3)
- 2007 (5)
- 2006 (13)
- 2005 (8)
- 2004 (1)
- 2003 (1)
Autor(i): Paul Fudulu
Editura: UNIVERSITARA - 2009
- promoție
Paul Fudulu este profesor universitar doctor in cadrul Universitatii din Bucuresti. A participat la numeroase programe de cercetare in SUA si Europa, timp de 4 ani.
A adus contributii originale la » ...mai mult
Autor(i): Viorel Patrascu
Editura: PARALELA 45 - 2013
- promoție
Medicul-scriitor Viorel Patrascu este, fara doar si poate, un model de gazetarie. Tabletele sale, mai dulci sau mai amare, pe care ni le prescrie, intr-un stil inconfundabil, de douazeci de ani incoace, » ...mai mult
Autor(i): Carmine Gallo
Editura: CURTEA VECHE - 2011
- promoție
Cand vine vorba de inovatie, presedintele Apple, Steve Jobs, este o legenda. Sloganul companiei sale,“Gandeste diferit”, este mai mult decat un instrument de marketing. Este un mod de viata– o abordare » ...mai mult
Autor(i): Andrew Sobel
Editura: AMSTA - 2013
- promoție
Descopera puterea intrebarilor!
Ce anume crezi ca il face pe un potential client sa lucreze cu tine sau cum crezi ca poti face o prima impresie extraordinara?
Convingerea cel mai des intalnita » ...mai mult
Autor(i): David Bach
Editura: CURTEA VECHE - 2013
- promoție
Asadar, simti ca ai inceput tarziu?
Nu esti singurul.
Din pacate, cei mai multi dintre oamenii cu prea multe datorii si prea putine economii nu vor recupera niciodata decalajul financiar. De » ...mai mult
Autor(i): Margareta Dinca
Editura: UNIVERSITARA - 2010
- promoție
Despre autor
Margareta Dinca
Anul publicarii: 2010
Pagini: 242
Editia: I
Autor(i): Mihaela Nona Chilian
Editura: UNIVERSITARA - 2011
- promoție
Scopul lucrarii il reprezinta tratarea unor aspecte teoretice si practice privind capacitatea economiei romanesti de a fi sau de a deveni competitiva in perioada post-aderarea la Uniunea Europeana si de » ...mai mult
Autor(i): Fota Dionysius
Editura: UNIVERSITARA - 2007
- promoție
Cartea aceasta poate fi utila profesorilor din invatamantul superior economic si studentilor pe care acestia ii pregatesc, dar mai ales, pentru a fi utilizata la instruirea oamenilor politici, a deputatilor » ...mai mult
Noi vă recomandăm!


Cu germana la inceput de drum. Editie revizuita - ...
Editura PRO UNIVERSITARIA
Editura PRO UNIVERSITARIA
58,67 lei
PRP: 77,20 lei
Autor(i): Gheorghita Caprarescu
Editura: UNIVERSITARA - 2006
- promoție
Lucrarea se adreseaza studentilor economisti, masteranzilor si practicienilor interesati de o abordare interdisciplinara a organizatiilor de comert, turism si servicii, in viziunea managementului strategic. » ...mai mult
Autor(i): George Soros
Editura: LITERA - 2008
- promoție
Dincolo de celebritatea castigata prin speculatiile sale financiare, George Soros ne prezinta in cartile sale un chip mult mai complex: acela al unui analist versat al realitatilor economice, al unui filantrop » ...mai mult
Autor(i): Ana Maria Grigore
Editura: C.H.BECK - 2012
- promoție
Editia de fata prezinta o introducere clara, structurata si accesibila in antreprenoriat, realizand o inspirata imbinare a aspectelor teoretice cu elementele principale ale abordarii practice.
Prezentand » ...mai mult
Autor(i): Denis Benoit
Editura: C.H.BECK - 2012
- promoție
Acest ghid practic se adreseaza oricarei persoane care doreste sa-si dezvolte abilitatile pentru a actiona eficient dar si uman in relatiile sale cu oamenii. Caci, pentru autor, rolul liderului consta, » ...mai mult
Autor(i): Adrian Vasilescu
Editura: MINERVA - 2006
- promoție
Este prima carte aparuta in colectia„Fascinatia economiei“. O carte de si despre economia bancara, destinata sa slujeasca drept ghid tuturor nespecialistilor care incearca sa atinga un prag al bunastarii » ...mai mult
Autor(i): Mark Reiter
Editura: PUBLICA - 2012
- promoție
„Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe” este o scurta adaptare grafica a bestsellerului international cu acelasi titlu, un proiect al editurii Publica sustinut de Stand For Development.
» ...mai mult
Autor(i): Lucian Croitoru
Editura: CURTEA VECHE - 2012
- promoție
O carte matura, alerta, scrisa cu pasiune, claritate si competenta.
Sunt invocate principii si oferite solutii solide la provocarile actuale. Cititi-o!
MUGUR ISARESCU
Guvernatorul BNR
Aparuta la » ...mai mult
Autor(i): Tyler Cower
Editura: PUBLICA - 2012
- promoție
Tyler Cowen, unul dintre cei mai apreciati economisti ai zilelor noastre, ne demonstreaza cum lumea super-interconectata ne schimba modul in care gandim. Fie ca facem micro-blogging pe Twitter sau ne imprietenim » ...mai mult
Promo non-stop!


Autor(i): Angela Rogojanu
Editura: ECONOMICA - 2010
Avantul industrial european, dar si schimbarile economice, sociale, politice si culturale, din prima jumatate a secolului al XIX-lea, au impulsionat si mai mult dezvoltarea capitalismului. Din perspectiva » ...mai mult
Autor(i): Camino Gallo
Editura: CURTEA VECHE - 2011
- promoție
Cand vine vorba de inovatie, presedintele Apple, Steve Jobs, este o legenda. Iar, pentru a intelege in profunzime filozofia lui, cunoscutul jurnalist de
afaceri, Carmine Gallo, a intervievat sute de profesionisti » ...mai mult
Autor(i): Allan&Barbara Pease
Editura: CURTEA VECHE - 2011
- promoție
Credeti ca nu putem citi sau schimba gandurile celorlalti?
Mai reflectati!
Ce-ar fi daca am putea invata cum sa interpretam corect limbajul trupului? Ei bine, am influenta parerea interlocutorilor » ...mai mult
Autor(i): James Surowiecki
Editura: PUBLICA - 2011
- recomandat
- promoție
In aceasta fascinanta carte, James Surowiecki, editorialist pe zona de business la The New Yorker exploreaza o idee aparent simpla: un grup numeros de oameni este mai inteligent decat o minoritate de elita, » ...mai mult
Autor(i): Yeung Rob
Editura: C.H.BECK - 2010
- promoție
Intervievarea si recrutarea de succes va invata cum sa structurati interviul, sa sesizati candidatii exceptionali si sa ii angajati doar pe cei mai buni, care vor adauga valoare companiei dumneavoastra. » ...mai mult
Autor(i): Georgeta Bucsan
Editura: PARALELA 45 - 2010
- promoție
Manager-in-deriva.ro de Georgeta Bucsan. „Va promit ca va voi«tine de mana» pana vom ajunge pe varf si apoi o sa va las singur, sa admirati privelistea de la picioarele Dumneavoastra. Sper ca ori de » ...mai mult
Autor(i): Charles R Morris
Editura: LITERA - 2011
- promoție
Criza de un trilion de dolari de Charles R Morris. Considerata cea mai grava dupa marele crah din 1929, actuala criza financiara a intrat in faza acuta in septembrie 2008. Fannie Mae si Freddie Mac, doua » ...mai mult
Autor(i): Ioan Salomie
Editura: COMPANIA - 2010
- promoție
Romania dupa criza
Reprofesionalizarea
Institutul de Proiecte pentru Inovatiesi Dezvoltare - IPID
Coordonatori Mircea Malitasi Calin Georgescu
Incotro merge Romania?
- 73 - 96 din 140 produse
- Produse pe pagină