Studies in Language Testing: Learner Strategy Use and Performance on Language Tests: A Structural Equation Modeling Approach Series Number 8

PRP: 321,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 292,11 lei
Diferență: 28,89 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 1999
Format: 152 x 231 x 18mm | 3
Categoria: Carte scolara

DESCRIERE

Cartea autorului James E. Purpura „Studies in Language Testing: Learner Strategy Use and Performance on Language Tests: A Structural Equation Modeling Approach Series Number 8" de la editura CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS

Learner Strategy Use and Performance on Language Tests investigates the relationships between learner strategy use and performance on second language tests. To this effect, it examines the construct validity of two questionnaires, designed within a model of human information processing, that purport to measure testakers\\'' self-reported cognitive and metacognitive strategy use. It then examines the construct validity of the FCE Anchor test, developed by the University of Cambridge Local Examinations Syndicate, to measure second language proficiency. It is a useful resource for those interested in understanding the effects of strategy use on performance, for those interested in training students to use strategies in language classrooms and for those interested in using structural equation modelling as an analytic tool for examining the effects of socio-psychological background variables on performance.

 

 

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.3172 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.