Se vinde arhitectura ?. Arhitectura: Concept, produs, marketing

Preț: 33,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Cosma Jurov
Editura: CAPITEL
Anul publicării: 2008
DESCRIERE
Se vinde arhitectura ?. Arhitectura: Concept, produs, marketing
Prezenta lucrare trateaza o problema de foarte mare interes pentru arhitecti, pentru toti cei preocupati de organizarea benefica si cu posibile solutii avamtajoase a practicarii
acestei profesii, precum si pentru partenerii lor de afaceri. Autorul, un cunoscut, prolific si rafinat investigator al domeniului propriu, dar si al zonelor de cunoastere din
vecinatatea acestuia, cele care conlucreaza cu arhitectura, si-a propus si a realizat o carte de foarte mare interes pentru specialistul preocupat a-si extinde cunostintele in
domenii de mare utilitate pentru reusita acestei profesii in conditiile tranzitiei la economia de piata, in curs de edificare si in tara nostra.
Economia de piata din Romania devine un mediu tot mai puternic concurential, in care arhitectul este provocat sa-si directioneze interesul pe adaptarea sa la economia de piata
libera, respectiv la un mediu bazat pe vinderea performantelor, a excelentei, in care succesul se obtine numai printr-o mare si continua crestere a beneficitatii bunurilor si
serviciilor oferite pe piata clientilor.
Nr.pagini: 348
acestei profesii, precum si pentru partenerii lor de afaceri. Autorul, un cunoscut, prolific si rafinat investigator al domeniului propriu, dar si al zonelor de cunoastere din
vecinatatea acestuia, cele care conlucreaza cu arhitectura, si-a propus si a realizat o carte de foarte mare interes pentru specialistul preocupat a-si extinde cunostintele in
domenii de mare utilitate pentru reusita acestei profesii in conditiile tranzitiei la economia de piata, in curs de edificare si in tara nostra.
Economia de piata din Romania devine un mediu tot mai puternic concurential, in care arhitectul este provocat sa-si directioneze interesul pe adaptarea sa la economia de piata
libera, respectiv la un mediu bazat pe vinderea performantelor, a excelentei, in care succesul se obtine numai printr-o mare si continua crestere a beneficitatii bunurilor si
serviciilor oferite pe piata clientilor.
Nr.pagini: 348
OPINIA CITITORILOR