Psihologia consumatorului de mass-media.150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica

DESCRIERE
Psihologia consumatorului de mass-media
Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele„retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.
Cuprins: Mass-media si convingerile• Euristica disponibilitatii• Reflexul de orientare si dependenta televizuala• Expunerea selectiva a informatiei• Vinovatie si altruism• Mass-media si politica• Efectul simplei expuneri• Influenta sociala• Transferul simbolic• Incertitudine si placere• Publicitatea in mass-media• Activarea cognitiva• Antropomorfismul in publicitate• Impactul marcilor asupra copilului• Muzica si conditionarea asociativa• Divertismentul• Jocurile de lumini si intimidarea• Culorile si perceptia timpului• Reactia si autosuficienta
ANUL APARITIEI: 2009
NUMAR PAGINI: 256
FORMAT: 135x200
Cuprins: Mass-media si convingerile• Euristica disponibilitatii• Reflexul de orientare si dependenta televizuala• Expunerea selectiva a informatiei• Vinovatie si altruism• Mass-media si politica• Efectul simplei expuneri• Influenta sociala• Transferul simbolic• Incertitudine si placere• Publicitatea in mass-media• Activarea cognitiva• Antropomorfismul in publicitate• Impactul marcilor asupra copilului• Muzica si conditionarea asociativa• Divertismentul• Jocurile de lumini si intimidarea• Culorile si perceptia timpului• Reactia si autosuficienta
ANUL APARITIEI: 2009
NUMAR PAGINI: 256
FORMAT: 135x200
OPINIA CITITORILOR