Psihologia consumatorului de mass-media.150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica

Psihologia consumatorului de mass-media.150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica
PRP: 28,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 22,68 lei
Diferență: 5,32 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Psihologia consumatorului de mass-media Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele„retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.

Cuprins: Mass-media si convingerile• Euristica disponibilitatii• Reflexul de orientare si dependenta televizuala• Expunerea selectiva a informatiei• Vinovatie si altruism• Mass-media si politica• Efectul simplei expuneri• Influenta sociala• Transferul simbolic• Incertitudine si placere• Publicitatea in mass-media• Activarea cognitiva• Antropomorfismul in publicitate• Impactul marcilor asupra copilului• Muzica si conditionarea asociativa• Divertismentul• Jocurile de lumini si intimidarea• Culorile si perceptia timpului• Reactia si autosuficienta
ANUL APARITIEI:     2009
NUMAR PAGINI:    256
FORMAT:    135x200

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review