Practici de management strategic. Metode si studii de caz

PRP: 25,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 20,72 lei
Diferență: 5,18 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Bogdan Bacanu
ISBN: 973-46-0279-9
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2006
Pagini: 352
DESCRIERE
Cuprins:
Colectarea informatiei pentru management strategic - Declararea misiunii organizatiei - Analiza mediului inconjurator general - Analiza mediului inconjurator concurential - Analiza lantului valorii - Formarea strategiei si stakeholder-ii organizatiei - Analiza SWOT - Implementarea strategiei prin modificarea culturii organizationale - Matricele de portofoliu - Implementarea strategiei prin modificarea structurii organizationale
Descriere:
Volumul ofera, alaturi de fundamentele teoretice ale managementului strategic, o bogata metodologie de punere in practica a cunostintelor de specialitate, raportata la particularitatile spatiului romanesc, cu o focalizare pe problematica intreprinderilor mici si mijlocii. In prima parte, fiecare subiect teoretic are atasata o sectiune aplicativa asociata metodei de operationalizare propuse, iar in final, un set de probleme-intrebari si teme de discutie. Partea a doua prezinta un grup de studii de caz ale unor firme ce opereaza in Romania, trei dintre acestea - Electroprecizia, Metabras si ICCO - fiind romanesti. Grupul de studii de caz este incheiat de cel dedicat sistemului Coca-Cola in Romania.
Colectarea informatiei pentru management strategic - Declararea misiunii organizatiei - Analiza mediului inconjurator general - Analiza mediului inconjurator concurential - Analiza lantului valorii - Formarea strategiei si stakeholder-ii organizatiei - Analiza SWOT - Implementarea strategiei prin modificarea culturii organizationale - Matricele de portofoliu - Implementarea strategiei prin modificarea structurii organizationale
Descriere:
Volumul ofera, alaturi de fundamentele teoretice ale managementului strategic, o bogata metodologie de punere in practica a cunostintelor de specialitate, raportata la particularitatile spatiului romanesc, cu o focalizare pe problematica intreprinderilor mici si mijlocii. In prima parte, fiecare subiect teoretic are atasata o sectiune aplicativa asociata metodei de operationalizare propuse, iar in final, un set de probleme-intrebari si teme de discutie. Partea a doua prezinta un grup de studii de caz ale unor firme ce opereaza in Romania, trei dintre acestea - Electroprecizia, Metabras si ICCO - fiind romanesti. Grupul de studii de caz este incheiat de cel dedicat sistemului Coca-Cola in Romania.
OPINIA CITITORILOR