PR, publicitate si new media

Preț: 28,10 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
Autor: Delia Balaban
Editura: TRITONIC
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
PR, publicitate si new media. Prezentare - PR, publicitate si new media. Dezvoltarea noilor tehnologii comunicationale a reprezentat o veritabila oportunitate si in acelasi timp o veritabila provocare pentru domeniul
relatiilor publice si al publicitatii. Utilizarea pe scara larga a internetului, modificarea comportamentului de consum media al diferitelor segmente de
populatie din lumea intreaga, au ac? ionat in calitate de catalizatori in procesul de inovare a tehnicilor si instrumentelor de relatii publice si
publicitate. Volumul de fata este produsul efortului colectiv al unui grup de teoreticieni si practicieni din domeniul comunicarii si trateaza teme
precum: PR-ul online, publicitatea prin intermediul jocurilor pe calculator, marketingul viral, tendinte in publicitatea online etc.
Autori: Delia Balaban, Ioana Iancu, Radu Meza
Anul aparitie: 2009
Nr. pagini: 176
Format: 13x20
relatiilor publice si al publicitatii. Utilizarea pe scara larga a internetului, modificarea comportamentului de consum media al diferitelor segmente de
populatie din lumea intreaga, au ac? ionat in calitate de catalizatori in procesul de inovare a tehnicilor si instrumentelor de relatii publice si
publicitate. Volumul de fata este produsul efortului colectiv al unui grup de teoreticieni si practicieni din domeniul comunicarii si trateaza teme
precum: PR-ul online, publicitatea prin intermediul jocurilor pe calculator, marketingul viral, tendinte in publicitatea online etc.
Autori: Delia Balaban, Ioana Iancu, Radu Meza
Anul aparitie: 2009
Nr. pagini: 176
Format: 13x20
OPINIA CITITORILOR