Nelica Mihai, Domeniul Stiinte. Fise interdisciplinare pentru proiecte tematice. Nivelul II

PRP: 14,45 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 10,12 lei
Diferență: 4,33 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Nelica Mihai
Editura: ROVIMED
Anul publicării: 2014
DESCRIERE
Acest auxiliar destinat colegelor noastre - educatoare - se vrea o pledoarie pentru activitatile de evaluare, ilustrate cu fise ce tin de un algoritm de lucru, si pe care-l oferim spre consultare celor interesate.
Nu le consideram modele si nu sugeram a fi folosite ad-litteram deoarece fiecare cadru didactic are conceptia, creativitatea sa pe care si-o adapteaza in procesul instructiv - educativ la grupa si la contextul in care isi desfasoara activitatea.
A aborda lucrul pe proiecte tematice reprezinta intelegerea ca activitatea cu prescolarii este una laborioasa, care ne determina pe noi, educatoarele, sa cercetam fenomenul din perspectiva temelor anuale de studiu. Prevederile curriculare ne asigura libertatea lucrului pe proiecte tematice. Astfel, trebuie sa tinem seama de necesitatea selectarii obiectivelor iar succesul activitatii didactice este conditionat de claritatea si ordonarea obiectivelor, in scopul de a produce schimbari controlate si dirijate, caracterizate prin intentionalitate.
Progresul si achizitiile inregistrate pe parcursul derularii unui proiect, vor fi vizibile in atitudinile, comportamentele, deprinderile pe care copiii le-au dobandit, in cunostintele nou-insusite, toate fiind reflectate in portofoliul proiectului.
Autor(i): Mihai Nelica, Maftei Tincuta
Anul aparitiei: 2014
Nr. pagini: 44
Nu le consideram modele si nu sugeram a fi folosite ad-litteram deoarece fiecare cadru didactic are conceptia, creativitatea sa pe care si-o adapteaza in procesul instructiv - educativ la grupa si la contextul in care isi desfasoara activitatea.
A aborda lucrul pe proiecte tematice reprezinta intelegerea ca activitatea cu prescolarii este una laborioasa, care ne determina pe noi, educatoarele, sa cercetam fenomenul din perspectiva temelor anuale de studiu. Prevederile curriculare ne asigura libertatea lucrului pe proiecte tematice. Astfel, trebuie sa tinem seama de necesitatea selectarii obiectivelor iar succesul activitatii didactice este conditionat de claritatea si ordonarea obiectivelor, in scopul de a produce schimbari controlate si dirijate, caracterizate prin intentionalitate.
Progresul si achizitiile inregistrate pe parcursul derularii unui proiect, vor fi vizibile in atitudinile, comportamentele, deprinderile pe care copiii le-au dobandit, in cunostintele nou-insusite, toate fiind reflectate in portofoliul proiectului.
Autor(i): Mihai Nelica, Maftei Tincuta
Anul aparitiei: 2014
Nr. pagini: 44
OPINIA CITITORILOR