Mit si publicitate

PRP: 9,63 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 6,26 lei
Diferență: 3,37 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Madalina Moraru
Editura: NEMIRA
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Mit si publicitate de Madalina Moraru. "Exista in mediile intelectuale din Romania preconceptia ca, despre presa, despre publicitate sau despre comunicare politica oricine poate sa isi dea cu parerea.
Lucrul este adevarat, dar numai daca acceptam formula caustica a lui Platon, care spunea ca pareri au multi, idei foarte putini. In bibliografia de specialitate din
Occident exista mii de lucrari de profil. La noi se studiaza putin, se traduce la intamplare, se scrie relativ si se vorbeste mult (mai ales in revistele tabloide,
in cele despre vedete si in talk-show-urile de aceeasi natura). In acest context aparitia unei lucrari de analiza a discursului publicitar romanesc, lucrare intemeiata
pe o documentare vasta, nu poate fi decat salutara. Nascuta dintr-o teza de doctorat, cartea de fata nu reproduce acel text si nu-l respinge pe cititor prin morga
academica. Din contra, ea ofera un text accesibil, doct, dar atractiv, savant, dar cu sugestii pentru aplicatii practice. Lucrarea se sprijina pe notiuni stiintifice
complexe precum mitul, simbolul, arhetipul, stereotipul si naratiunea. O asemenea ancorare este necesara in contextul emergentei relativ recente a comunicarii
publicitare si a numeroaselor interferente dintre aceasta si alte sfere specifice culturii de elita, culturii populare si sistemului comunicarii de masa."
Prof. univ. dr. Mihai Coman
Anul aparitiei: 2009
Format: 165 x 245
Nr. pagini: 224
Lucrul este adevarat, dar numai daca acceptam formula caustica a lui Platon, care spunea ca pareri au multi, idei foarte putini. In bibliografia de specialitate din
Occident exista mii de lucrari de profil. La noi se studiaza putin, se traduce la intamplare, se scrie relativ si se vorbeste mult (mai ales in revistele tabloide,
in cele despre vedete si in talk-show-urile de aceeasi natura). In acest context aparitia unei lucrari de analiza a discursului publicitar romanesc, lucrare intemeiata
pe o documentare vasta, nu poate fi decat salutara. Nascuta dintr-o teza de doctorat, cartea de fata nu reproduce acel text si nu-l respinge pe cititor prin morga
academica. Din contra, ea ofera un text accesibil, doct, dar atractiv, savant, dar cu sugestii pentru aplicatii practice. Lucrarea se sprijina pe notiuni stiintifice
complexe precum mitul, simbolul, arhetipul, stereotipul si naratiunea. O asemenea ancorare este necesara in contextul emergentei relativ recente a comunicarii
publicitare si a numeroaselor interferente dintre aceasta si alte sfere specifice culturii de elita, culturii populare si sistemului comunicarii de masa."
Prof. univ. dr. Mihai Coman
Anul aparitiei: 2009
Format: 165 x 245
Nr. pagini: 224
OPINIA CITITORILOR