Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicata

PRP: 28,85 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 24,23 lei
Diferență: 4,62 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2005
Pagini: 256

DESCRIERE

Cuprins: O vedere de ansamblu a focus grupurilor - Planificarea studiului realizat prin metoda focus grup - Elaborarea unui demers interogativ - Participantii la un focus grup - Abilitatile de moderare - Analizarea rezultatelor focus grupurilor - Rapoartele - Abordarile cercetarii prin metoda focus grup - Adaptarea focus grupurilor la public si la mediu - Variante ale focus grupurilor Descriere: Traducere de Cristina Popa. Focus grupurile constituie o forma de cercetare cu scop stiintific, social sau comercial a opiniei publice. Lucrarea abordeaza extrem de detaliat si profesionist acest tip de studiu, de la selectarea membrilor si elaborarea intrebarilor din cadrul intrunirilor, pina la analiza si prezentarea rezultatelor finale. Autorii alterneaza pasajele "academice" cu exemple concrete, sfaturi practice si cu desene distractive, care usureaza demersul teoretic. "Metoda focus grup contine sfaturi utile si abordari detaliate care fac din ea o metoda de succes. Daca va ginditi sa organizati un interviu de grup, puteti incepe cu aceasta carte." - Nursing Times "Iata lucrarea de referinta pentru invatarea modului in care se organizeaza focus grupurile." - PPA News

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.3158 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.