Matematica si explorarea mediului. Aprecieri sumative si Finale Standard clasa pregatitoare.

PRP: 10,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 8,00 lei
Diferență: 2,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Gina Elena Basturescu
Editura: PARALELA 45
Anul publicării: 2013
DESCRIERE
Teste si descriptori de performanta.
Caietul de fata se adreseaza elevilor si invatatorilor de la clasa pregatitoare si cuprinde 17 probe sau„aprecieri” sumative si finale pentru disciplina Matematica si explorarea mediului, elaborate conform standardelor de referinta prevazute de programa scolara aprobata de M.E.N.
Probele sunt concepute interdisciplinar, in jurul unei teme de interes general, si raspund nevoii invatatorilor de a avea un instrument, o fisa de inregistrare a observarii sistematice a elevilor, precum si o scala de apreciere in functie de competentele vizate. Ele nu au ca scop ierarhizarea performantelor, ci mai degraba monitorizarea atenta a progresului invatarii. La sfarsitul fiecarei probe, regasim lista competentelor specifice si itemii urmariti in evaluare, astfel incat invatatorii sa aiba posibilitatea de a aprecia obiectiv activitatea fiecarui elev in parte.
Nr. de pagini : 64
Anul aparitiei : 2013
Caietul de fata se adreseaza elevilor si invatatorilor de la clasa pregatitoare si cuprinde 17 probe sau„aprecieri” sumative si finale pentru disciplina Matematica si explorarea mediului, elaborate conform standardelor de referinta prevazute de programa scolara aprobata de M.E.N.
Probele sunt concepute interdisciplinar, in jurul unei teme de interes general, si raspund nevoii invatatorilor de a avea un instrument, o fisa de inregistrare a observarii sistematice a elevilor, precum si o scala de apreciere in functie de competentele vizate. Ele nu au ca scop ierarhizarea performantelor, ci mai degraba monitorizarea atenta a progresului invatarii. La sfarsitul fiecarei probe, regasim lista competentelor specifice si itemii urmariti in evaluare, astfel incat invatatorii sa aiba posibilitatea de a aprecia obiectiv activitatea fiecarui elev in parte.
Nr. de pagini : 64
Anul aparitiei : 2013
OPINIA CITITORILOR