Matematica M2. Manual pentru clasa a XI-a ciclul superior al liceului

PRP: 20,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 18,00 lei
Diferență: 2,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ilie Petre Iambor
Editura: VOX
Anul publicării: 2006
DESCRIERE
Filiera teoretica, profil real, specializarea stiinte ale naturii (TC+CD)
Filiera tehnologica, toate calificarile profesionale (TC)
Prezentul manual de Matematica vizeaza urmatoarele aspecte:
- transformarea elevului in coparticipant la propria instruire si educatie;
- dezvolarea capacitatilor de a opera cu informatiile asimilate, de a aplica si evalua cunostiintele dobandite, de a investiga ipoteze si de a cauta
solutii adecvate de rezolvare a problemelor sau a situatiilor-problema;
- imbinarea si alternanta sistematica a activitatilor bazate pe efortul individual al elevului prin exercitiul personal, prin documentare dupa diverse
surse de informatie, prin teme de cercetare si teme de investigare;
- stimularea activitatilor ce solicita efortul colectiv, de echipa sau grup;
- punerea elevului in situatia ca el insusi sa formuleze sarcini de lucru adecvate;
- utilizarea algoritmilor si a conceptelor matematice pentru caracterizarea unei situatii concrete;
- modelarea matematica a unor contexte problematice, prin integrarea cunostiintelor din diferite domenii.
Autor: Ilie Petre Iambor, Victor Nicolae, Dumitru Gheorghiu
Pagini: 240
Anul aparitiei: 2006
Filiera tehnologica, toate calificarile profesionale (TC)
Prezentul manual de Matematica vizeaza urmatoarele aspecte:
- transformarea elevului in coparticipant la propria instruire si educatie;
- dezvolarea capacitatilor de a opera cu informatiile asimilate, de a aplica si evalua cunostiintele dobandite, de a investiga ipoteze si de a cauta
solutii adecvate de rezolvare a problemelor sau a situatiilor-problema;
- imbinarea si alternanta sistematica a activitatilor bazate pe efortul individual al elevului prin exercitiul personal, prin documentare dupa diverse
surse de informatie, prin teme de cercetare si teme de investigare;
- stimularea activitatilor ce solicita efortul colectiv, de echipa sau grup;
- punerea elevului in situatia ca el insusi sa formuleze sarcini de lucru adecvate;
- utilizarea algoritmilor si a conceptelor matematice pentru caracterizarea unei situatii concrete;
- modelarea matematica a unor contexte problematice, prin integrarea cunostiintelor din diferite domenii.
Autor: Ilie Petre Iambor, Victor Nicolae, Dumitru Gheorghiu
Pagini: 240
Anul aparitiei: 2006
OPINIA CITITORILOR