Mass media, mit si ritual. O perspectiva antropologica

Mass media, mit si ritual. O perspectiva antropologica
-18%
Preț: 14,35 lei
17,50 lei (-18%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-681-262-6
Editura:
Anul publicării: 2003
Pagini: 208
Categoria: Carti diverse

DESCRIERE

Cuprins: Antropologia societatilor moderne - Modernitatea ca teren antropologic - Antropologia culturala si comunicarea de masa - Investigarea etnografica a mass media - Privirea transversala - Dincolo de teoriile consacrate - Cadre culturale, tipologii si proceduri de rutina - Evenimentele disruptive - Lumea ca poveste - Dimensiunea rituala a mass media - Ritualul - Media events - Transformarile paradigmei - Consumul ritualizat al mass media - Riturile vietii redactionale - Cadrul ritual generalizat - Mituri si mitologii in jurnalism - Mit, mitologie, comunicare de masa - Mitul ca text ascuns - Mitologizare si ritualizare in discursul mass media - Ritualizarea - Mecanismele mitologizarii - Mass media si spatiul public simbolic - Analize de text - Piata Universitatii: dimensiunile unui ritual liminal - Construirea mitologica a vizitei regelui Mihai in Romania, in discursul presei romane - Pelerinajul religios - Concertul lui Michael Jackson la Bucuresti - un ritual colectiv de purificare - Revolutia in direct si mitologiile jurnalistice - Magia imaginarului simbolic - Orbirea celei de-a patra puteri

Descriere:
O colectie de studii care isi propun sa pledeze in favoarea unei antropologii a mass media, urmarind sistemul de simboluri si miturile impuse de acestea.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0357 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.