Managementul investitiilor. Abordari teoretice si instrumente aplicative

Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
DESCRIERE
Obiectivul general al managementului financiar se refera la maximizarea valorii de piata a firmei. Prin atingerea acestui obiectiv este justificata, din punct de vedere financiar, investitia initiala in afacere, realizata de actionarii firmei. Pentru a-l indeplini, managementul trebuie sa identifice si sa selecteze acele oportunitati de investitie care genereaza cele mai consistente fluxuri de valoare economica. Din aceasta perspectiva, intreaga firma reprezinta un portofoliu de investitii anterioare pe baza carora a fost creat actualul patrimoniu economic al firmei, ca expresie a potentialului ei de crestere si competitivitate. Insa descoperirea posibilitatilor de investitii si fundamentarea lor corecta constituie doar o parte a problemei.
Maximizarea valorii de piata a firmei are loc atunci când deciziile privind investitiile sunt perfect armonizate cu evolutiile celorlalte dimensiuni financiare importante si perfect integrate in contextul strategic al firmei. Aceasta este viziunea asupra managementului investitiilor pe care o promovam in lucrarea de fata.
OPINIA CITITORILOR