GHID pentru titularizare și definitivat - ISTORIE

Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
DESCRIERE
In ceea ce priveste partea didactica, volumul are doua capitole deosebit de importante: proiectarea didactica si metode didactice. Proiectarea didactica il orienteaza pe profesorul debutant spre abordari interdisciplinare, iar capitolul despre metodele didactice este scris intr-o viziune moderna, in care detalierea fiecarei metode ofera profesorului modalitati diferite de abodare a unei unitati didactice. Capitolul despre evaluare analizeaza modul in care diferitele tipuri de itemi pot contribui la cresterea calitatii actului didactic si asigura feedback-ul necesar optimizarii predarii.
Prof dr. Soare Aurel
Volumul este structurat in mai multe capitole ordonate – cu multa abilitate si eficienta – intr-o succesiune care faciliteaza lectura si transferul elementelor in practica scolara de zi cu zi. Analiza programei de istorie este pertinenta si utila si stabileste cadrul general al abordarilor propuse. Urmeaza capitolul destinat proiectarii didactice, caci proiectarea, dicolo de dimensiunea administrativa, raspunde mai multor elemente fundamentale: nevoia unei lecturi personalizare a programei, orientarea spre dezvoltare de competente relevante, diversitatea stilurilor de predare. Segmentul legat de practica scolara este unul amplu si ofera marele avantaj ca este bazat pe exemple concrete, relevante pentru disciplina Istorie. Autorii indica elemente care sa ii ajute pe profesori sa selecteze metodele cele mai utile pentru abordarea eficienta a diverselor continuturi.
Capitolul este consolidat prin analiza evaluarii performantei scolare.
Prof. Univ. dr. Carol Capita
OPINIA CITITORILOR