Cristian Andru, Teste de evaluare a competentelor matematice. Invatarea prin teste predictive, formative si sumative clasa a VII-a

Cristian Andru, Teste de evaluare a competentelor matematice. Invatarea prin teste predictive, formative si sumative clasa a VII-a
-23%
Preț: 10,78 lei
14,00 lei (-23%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2014
Categoria: Matematica

DESCRIERE

Teste de evaluare a competentelor matematice. Invatarea prin teste predictive, formative si sumative clasa a VII-a. In conformitate cu Recomandarea Parlamentului European si a Consiliului Uniunii Europene privind competentele-cheie din perspectiva invatarii pe parcursul intregii vieti (2006/962/EC), actuala programa scolara pentru disciplina Matematica, aprobata prin Ordin al Ministrului nr. 5097/09. 09. 2009,"vizeaza direct competente matematice si competente de baza in stiinte si tehnologii si indirect asigura transferabilitatea tuturor celorlalte competente-cheie, prin deschiderea catre abordari interdisciplinare si transdisciplinare". In perspectiva schimbarilor majore din invatamantul preuniversitar, evaluarea competentelor matematice se instituie ca mijloc de formare a elevului si de observare a evolutiti performantelor sale, reprezentand o parte integranta a procesului de invatamant si nu ceva suprapus acestuia.

Prezenta lucrare, prin modul absolut nou de abordare a evaluarii competentelor matematice, vine in sprijinul elevilor, profesorilor, parintilor si al factorilor de decizie implicati in educatie, cu scopul de:

-a diagnostica transversal nivelul de pregatire al elevilor evaluati;
-a prognostica si orienta diferentiat activitatea didactica de predare-invatare-evaluare in vederea remedierii/imbunatatirii performantelor elevilor;
-a realiza o abordare inter- si transdisciplinara;
-a asigura corectitudinea ierarhizarii si clasificarii elevilor intr-un mediu competitiv;
-a transforma elevul intr-un partener al profesorului in actul de evaluare, prin autoevaluare si evaluare controlata
-a furniza un feedback de reglare si autoreglare a atitudinii celor doi parteneri ai actului educational, elevul si profesorul.

Diagnosticarea la timp a deficientelor, a punctelor slabe, dar si a punctelor tari ale celor doi parteneri face ca dialogul educational dintre profesorul si elev sa capete consistenta si eficacitate.

Prof. Daniel Grigorescu

Nr. de pagini: 190
Anul aparitiei: 2014

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0754 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.