Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa

PRP: 39,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 34,36 lei
Diferență: 5,59 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-681-446-7
Editura:
Anul publicării: 2004
Pagini: 400

Vreau mai multe informații!

De la:

*
?
Completați numele dumneavoastră
*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail

Către:

*
?
Completați numele prietenului dumneavoastră
*
?
Completați adresa de e-mail a prietenului dumneavoastră
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cuprins: Un peisaj mass media in schimbare - Metode stiintifice si modelele comunicarii de masa - Rolul perceptiei in comunicare - Masurarea lizibilitatii - Abordarea socio-psihologica - Teoriile persuasiunii - Grupurile si comunicarea - Mass media si comunicarea interpersonala - Ipoteza decalajului cunoasterii - Efectele comunicarii de masa - Utilizarile mass media - Mass media in societatea moderna Descriere: Traducere de Madalina Paxaman si Maria Paxaman Cartea analizeaza principalele teorii si concepte de a caror cunoastere depinde intelegerea actului de comunicare. Prin modul in care este structurat, prin numeroase exemple si teme de discutie, volumul este o lectura fundamentala pentru cei care studiaza domeniul comunicarii de masa.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0727 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.