Introducere in comunicarea politica

Introducere in comunicarea politica
PRP: 34,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 27,96 lei
Diferență: 6,99 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 320
Format: 160x235

Exprimă-ţi opinia!

*
?
Completați numele sau diminutivul dumneavoastră
?
Adresa dvs de e-mail, câmp opțional. Completați dacă doriți să primiți prin e-mail eventualele replici/răspunsuri.
*
?
Scrieți un titlu relevant pentru review-ul dvs
*
?
Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
1 2 3 4 5
?
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Captcha Image
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Introducere in comunicarea politica. Brian McNair-Introducere in comunicarea politica. Prezentare: Traducere de Claudiu Veres. Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni, intrucit de receptarea acestuia depind succesul sau esecul demersului lor. Luind ca repere Statele Unite si Marea Britanie, volumul analizeaza relatia dintre politica, mass-media si democratie in contexte extrem de variate precum actiunile sindicale, campaniile electorale si cele organizate de grupurile de presiune, amenintarea venita din partea al-Qaida si implicatiile zilei de 11 septembrie asupra comunicarii politice internationale. Cuprins: Politica in era mediatizarii • Opinia publica si sfera publica • Democratia si mijloacele de comunicare • Efectele comunicarii politice • Comportamentul de vot • Efectul publicitatii politice • Nevoia de stiri • Partidele si comunicarea politica • Sociologia strategiilor adoptate de gruparile politice marginale • Grupurile de presiune • Terorismul si oxigenul publicitatii • Conflictele internationale si comunicarea politica

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review