Ideile nu costa - editia Capital

PRP: 11,46 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 8,02 lei
Diferență: 3,44 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2010

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

O companie care afirma ca ia in serios ideile noi e o firma care trebuie sa tina seama de gandirea angajatilor. Reciproc, daca vad ca sunt luati in considerare, si acestia vor tine cont de problemele firmei. De ce e important ca angajatilor sa le pese de ceea ce nu merge la locul lor de munca? Pentru ca, de cele mai multe ori, tocmai ei pot gasi cel mai usor solutiile.

Cartea de fata prezinta un model de program corporatist, structurat pe etape– de la inspirarea pana la implementarea ideilor. Metodele autorului descriu felul in care se poate crea un mediu de lucru care sa stimuleze generarea de idei noi, sa faciliteze drumul acestora spre nivelurile ierarhice superioare si sa concretizeze aplicarea lor in munca de zi cu zi. Teoriile autorilor se fundamenteaza pe cercetarea a 300 de organizatii din 17 tari.

Volumul Ideile nu costa contine observatii remarcabile, precum:„ideile se inabusa in fasa, daca promotorul lor se gandeste mai mult la recompense decat la aplicarea ideii in sine” sau„ideile marunte sunt mai valoroase decat ideile marete, pentru ca cele mici sunt destinate imbunatatirii continue a unui lucru care deja functioneaza, spre deosebire de cele care vor sa revolutioneze munca si care sunt mai greu aplicabile”.

 

Dr. Alan G. Robinson a consiliat mai mult de o suta de companii din douasprezece tari, in ceea ce priveste imbunatatirea performantei lor creative. Este, de asemenea, profesor si autor premiat. Cartea sa, Corporate Creativity: How Innovation and Improvement Actually Happen (scrisa impreuna cu Sam Stern), a fost tradusa in treisprezece limbi si a fost declarata„cartea anului“ de  catre Academy of Human Resources Management.  Dr. Robinson preda in prezent la Isenberg School of Management, University of Massachusetts. A obtinut doctoratul in matematica aplicata la Johns Hopkins University si are studii de master in matematica la University of Cambridge, Marea Britanie. Dr. Dean M. Schroeder este un lider experimentat al transformarilor organizationale strategice si doctor in management strategic la Carlson School, University of Minnesota. A pus bazele a doua companii, a coordonat revirimentul altor doua firme si a activat in calitate de consultant pentru multe echipe din America de Nord, Europa si Asia, care au initiat schimbari organizationale. Dr. Schroeder a activat timp de cinci ani in comitetul de examinare al Malcom Baldrige National Quality Awards si face parte din comitetul director al American Creativity Association. In prezent, este decan asociat si director al programelor de management la Valparaiso University.


   
Titlu original: Ideas are free. How the Idea Revolution is Liberating People and Transforming Organizations 
Autor: Alan G. Robinson, Dean M. Schroeder
Traducator: Stefania Dragoman
Anul aparitiei: 2010
Numar pagini: 224
Format: 13× 20 cm

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2624 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.