Health care marketing university course for 1st year students in Carol Davila university of medicine and pharmacy. Revised edition

Health care marketing university course for 1st year students in Carol Davila university of medicine and pharmacy. Revised edition
PRP: 34,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 32,78 lei
Diferență: 1,72 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2020
Categoria: Carti medicale

Recomandă unui prieten

De la:

*
?
Completați numele dumneavoastră
*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail

Către:

*
?
Completați numele prietenului dumneavoastră
*
?
Completați adresa de e-mail a prietenului dumneavoastră
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Structura pe capitole:

1. THE HEALTH CONCEPT AND THE HEALTH SYSTEM
2. THE CONCEPT OF MARKETING IN HEALTH CARE SERVICES
3. THE CONCEPT OF HEALTH CARE SERVICES
4. HEALTH CARE MARKETING RESEARCH
5. POLICIES & STRATEGIES IN HEALTH CARE SERVICES
6. THE FUNDAMENTALS OF HEALTH CARE SOCIAL MARKETING


Autori: Purcarea Victor Lorin, Gheorghe Iuliana-Raluca, Virgolici Horia Marius, Gheorghe Consuela-Madalina, Radu Andra-Victoria
Anul aparitiei: 2020
Numar pagini: 106

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review