Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

In mod straniu dar magic, aceasta prima carte purtand semnul Calatoriei Inimii este o carte de poezie. Dar mult mai mult decat atat. Este o poveste de dragoste intre oameni care-si descopera impreuna natura divina, este o cronica a unor fabuloase calatorii in cele mai inalte, dar si in cele mai dense spatii ale constiintei, este istoria, uneori soptita, alteori urlata din toate puterile, a trairilor in jurul carora s-a nascut o uriasa efervescenta.

Intr-un fel, aceasta carte nebuna este o dezvaluire imprudenta a frumusetii indescriptibile, a disperarii, a inaltarilor si a prabusirii prin care trece o fiinta umana in timpurile descoperirii de sine. Dar mai mult decat orice, este despre iubire ca o cale transcendenta, ca drum spiritual, ca salvare din fata platitudinii.

Iubirea a fost aceea care ne-a facut sa abandonam mastile si pretentiile, prejudecata si armurile ruginite ale ego-ului si, in cele din urma, sa deschidem portile cele mari ale Fiintei, astfel incat memoria straveche a Sufletului sa irumpa in aceasta realitate liniara. Odata cu aceasta deschidere, continuturile adanci ale inimii au inceput sa se reverse prin noi in aceasta dimensiune, si astfel s-a nascut o lume pe care am numit-o Calatoria Inimii, o lume in care cei asemenea noua redobandesc prin ei insisi constienta adanca a ceea ce sunt.

Calatoria Inimii astazi inseamna Cartile Maestrului Interior si nenumarate moduri de a experimenta constiinta, inseamna Calea Maestrului Interior si un mod de a aborda transformarea interioara, dar dincolo de toate acestea, Calatoria Inimii inseamna sutele– poate mii– de oameni care au schimbat ceva in modul lor de a privi lumea si pe ei insisi. Toate acestea sunt nascute din povestea mea si a Elenei, din trairile noastre personale si din descoperirile pe care am ales sa le impartasim cu voi. Valoarea ultima a acestei carti este aceea ca ridica cortina asupra convulsiunilor si splendorii care au insotit nasterea in aceasta lume, din iubire, a Calatoriei Inimii.

Este o carte care, atunci cand s-a rupt din noi pentru a lua un trup de hartie, a fost insotita de lacrimi, in acelasi timp apartinand durerii si bucuriei. Fie ca aceasta carte sa fie inspiratoare. Iubirea exista si este singura cale spirituala posibila. (Horia Francisc-Turcanu)

Anul aparitiei: 2014
Coperti: Cartonate
Nr. pagini: 152

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.2676 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.