Aplicatie pentru crearea organigramei in firma. Format CD

Preț: 290,16 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ioan Salomie
Editura: RENTROP SI STRATON
Anul publicării: 2012
DESCRIERE
Singurul instrument din Romania care iti face organigrama in 5 minute!
R&S Organigrama Firmei este un soft specializat care iti permite sa creezi organigrama firmei rapid, in mod eficient si intr-o forma grafica exceptionala.
In doar 3 pasi obtii organigrama companiei tale:
Pasul 1. Introduci departamentele existente in compania ta.
Pasul 2. Introduci functiile din compania ta.
Pasul 3. Introduci datele despre angajati. Atentie! Pentru acest pas datele pot fi importate dintr-un excel deja existent in companie.
Cu un singur click obtii organigrama companiei tale!
Organigrama este o carte de vizita a firmei– prima pe care investitorii si finantatorii o consulta atunci cand vor sa relationeze cu firma ta. In plus, partenerii de afaceri pe care ii ai, consultand-o, vor sti precis cu ce departamente vor interactiona sau daca ierarhizarea existenta prevede anumite posturi.
Organigrama este oglinda firmei tale. Cu cat mai organizata, cu atat mai logice vor fi procesele desfasurate in firma ta. Si cu atat mai corecta strategia ta de business! Asadar, daca numarul de angajati ai firmei tale depaseste deja 10 angajati, ai nevoie de o organigrama perfect intocmita!
Organigrama te informeaza despre:
departamentul in care lucreaza fiecare angajat
pozitia pe care o ocupa
pe cine coordoneaza
cui raporteaza
produsele/brandurile/proiectele de care se ocupa
serviciile pe care le conduce
contacte: telefon fix/mobil, adrese de e-mail
si orice alta informatie necesara pe care managerul de HR doreste sa o specifice pentru acel angajat.
Important! Numarul de contacte pe care organigrama ta il poate cuprinde este nelimitat!
Format: CD
Anul aparitiei: 2012
R&S Organigrama Firmei este un soft specializat care iti permite sa creezi organigrama firmei rapid, in mod eficient si intr-o forma grafica exceptionala.
In doar 3 pasi obtii organigrama companiei tale:
Pasul 1. Introduci departamentele existente in compania ta.
Pasul 2. Introduci functiile din compania ta.
Pasul 3. Introduci datele despre angajati. Atentie! Pentru acest pas datele pot fi importate dintr-un excel deja existent in companie.
Cu un singur click obtii organigrama companiei tale!
Organigrama este o carte de vizita a firmei– prima pe care investitorii si finantatorii o consulta atunci cand vor sa relationeze cu firma ta. In plus, partenerii de afaceri pe care ii ai, consultand-o, vor sti precis cu ce departamente vor interactiona sau daca ierarhizarea existenta prevede anumite posturi.
Organigrama este oglinda firmei tale. Cu cat mai organizata, cu atat mai logice vor fi procesele desfasurate in firma ta. Si cu atat mai corecta strategia ta de business! Asadar, daca numarul de angajati ai firmei tale depaseste deja 10 angajati, ai nevoie de o organigrama perfect intocmita!
Organigrama te informeaza despre:
departamentul in care lucreaza fiecare angajat
pozitia pe care o ocupa
pe cine coordoneaza
cui raporteaza
produsele/brandurile/proiectele de care se ocupa
serviciile pe care le conduce
contacte: telefon fix/mobil, adrese de e-mail
si orice alta informatie necesara pe care managerul de HR doreste sa o specifice pentru acel angajat.
Important! Numarul de contacte pe care organigrama ta il poate cuprinde este nelimitat!
Format: CD
Anul aparitiei: 2012
OPINIA CITITORILOR