Secretele relatiei cu presa - Sfaturi practice si studii de caz

PRP: 20,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 17,00 lei
Diferență: 3,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Capitolul I. Miturile din PR
A. 10 mituri spulberate  despre PR-ist
B. 5 mituri despre client
C. 5 mituri despre jurnalist
Capitolul II. PR-ul comercial
A. Agentia de PR: tipuri
B. Departamentul de PR
C. Functii si salarii in agentiile de PR
D. Fee-uri de PR
Capitolul III. Relatiile cu presa
1. Ce sunt relatiile cu presa?
2. Cum lucrezi cu presa: 20 de reguli pe care e bine sa le respecti
3. Ce este relevant/nerelevant pentru un jurnalist
4. Principalele instrumente folosite in relatiile cu presa
A. Baza de date: cum o creezi si actualizezi eficient?
B. Ce este"company profile" si de ce este important sa avem unul?
C. Cand avem nevoie de"Q&A list" si cum o realizam?
D. Cine pregateste"Revista presei"?
E. Ce este"Media Panorama" si cum o folosesti?
F."Media Library" - cum o pregatesti si de ce?
G. De ce sa-i"vinzi" clientului un"Media training"?
H. Sunt importante intalnirile informale cu presa?
I. De ce este necesar un"Media Audit" si cum il redactezi?
J. Comunicatul de presa - cum il scrii si de ce?
K. Solicitarea media si etapele redactarii unui raspuns profesionist
L. Invitatia: cum o creezi si o trimiti in cel mai scurt timp?      
M. Follow up-ul/Tracking-ul pentru un eveniment - este util?
N. Ce este un dosar de presa si ce contine?
O. Cum organizezi un eveniment de presa eficient?
P. Furnizorii unui PR-ist
Q. Campania de presa: tipuri si modalitati de pregatire eficienta
R. Organizarea unui interviu eficient
S. 3 tipuri de analiza de presa si modalitatile de pregatire
Capitolul IV. Cateva solutii practice pentru angajarea intr-o agentie
A. Cum raspunzi la un anunt astfel incat sa ajungi la interviu?
B. 16 modalitati de a compensa lipsa de experienta
C. Cum iti creezi propria baza de date cu agentii de relatii publice
Capitolul V. Despre PR, numai de bine.
A. Ce inseamna sa fii PR-ist junior, intr-o agentie?
B. O zi din viata unui PR-ist junior
C. Decalogul unui PR-ist istet
Concluzii
Anexa 1 - Dictionar de termeni folositi in jargonul PR-ului
Anexa 2 - Analiza post-event
Anexa 3 - Furnizorii unui PR-ist - lista de contacte

Nr. de pagini : 206
Anul aparitiei : 2010

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.3165 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.